Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان آمریکایی یک کاروان از خودروهای حامل تجهیزات و مواد لجستیک خود را امروز از عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به حومه حسکه سوریه انتقال داد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان از خودروهای حامل تجهیزات و مواد لجستیک خود را امروز از عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به حومه حسکه در راستای تقویت نیروهای خود در پایگاه نظامی غیرقانونی خود در سوریه انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی در حومه الیعربیه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری سوریه افزودند: نیروهای اشغالگر آمریکا ستونی متشکل از ۲۷ خودروی حامل تجهیزات و مواد لجستیک را برای تقویت پایگاه‌های غیرقانونی خود در خاک سوریه از طریق گذرگاه غیرقانونی از شمال عراق وارد کردند.

این منابع در ادامه اعلام کردند: این کاروان تحت حمایت خودروهای افراد مسلح شبه نظامی (قسد) به سمت پایگاه های اشغالگران در حومه حسکه حرکت می کرد.

این در حالی است که در ادامه تحرکات اشغالگران آمریکایی برای تقویت پایگاههای خود و نیز در ادامه غارت منابع و محصولات کشاورزی سوریه مانند گندم و پنبه، روز گذشته نظامیان آمریکایی ستونی متشکل از ۹۰ تانکر حامل نفت سوریه با همکاری شبه نظامیان قسد به پایگاههای خود در عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید منتقل کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت استان الحسکه سوریه نفت ارتش تروریست آمریکا حسکه سوریه آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت طریق گذرگاه غیرقانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد

مقامات آمریکایی درباره عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح که آن را به کنترل خود درآورد، گفتند، این رژیم در این عملیات از خط قرمزی که رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با وبگاه خبری آکسیوس مدعی شدند، بر این عقیده هستند که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای کنترل بر گذرگاه رفح از خط قرمزی که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا تعیین کرده، عبور نکرده است.

این مقامات همچنین گفتند، واشنگتن در حال بررسی تعلیق محموله‌های سلاح به رژیم صهیونیستی یا محدود کردن استفاده از آن در صورت آغاز عملیات بزرگ در رفح است.

آن‌ها اعلام کردند، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگوی تلفنی در روز دوشنبه، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح را بررسی کردند و بایدن نسبت به این عملیات هیچ اعتراضی نکرد.

رژیم صهیونیستی، گذرگاه رفح بین غزه و مصر را تصرف کرده و انتقال کمک‌های بشردوستانه متوقف شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی اسرائیل به مقر «جنبش نجباء» در حومه دمشق
  • واکنش مقاومت به توطئه آمریکا و اسرائیل علیه گذرگاه رفح
  • موشکهای شلیک شده از سوی دشمن صهیونیست را ساقط کردیم
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • هاآرتص: شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی گذرگاه رفح را مدیریت می‌کند
  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند
  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • ورود اشغالگران صهیونیست به گذرگاه رفح