Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز یکشنبه در مصاحبه با یک روزنامه‌ فرانسوی اعلام کرد که از ایده برگزاری کنفرانسی با روسیه در خصوص حوزه‌ های نفوذ استقبال نمی‌ کند.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این باره پیشنهاد کرد که به جای چنین کنفرانسی، با روسیه در خصوص موضوعاتی مانند اقدامات لازم برای تقویت اعتماد، کنترل تسلیحات، شفافیت تمرینات نظامی و کاهش تنش ها مذاکره شود!

وی در ادامه اضافه کرد که ایده برگزاری کنفرانسی با تمرکز بر حوزه‌های نفوذ، باعث می‌ شود تا کشورهای قدرتمند بر اینکه همسایگانشان چه کاری را می‌ توانند انجام دهند و یا نمی‌ توانند انجام دهند؛ کنترل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد ناتو، حرکت در چنین مسیری را اقدامی کاملا اشتباه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه تا کنون بارها اعلام کرده است که غرب با بهانه قرار دادن این ادعا که این کشور رفتارهای تجاوزکارانه دارد، تجهیزات نظامی ناتو را به نزدیکی مرز این کشور منتقل می‌کند

کد خبر 5379483

منبع: مهر

کلیدواژه: ناتو روسیه ینس استولتنبرگ ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین ایران مذاکرات وین افغانستان عربستان سعودی لبنان سوریه جنبش حماس مسکو اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم