Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد بلادی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فردا برای تیم و بازیکنان ما یک بازی خیلی مهم است، چون پرسپولیس یک تیم عنوان‌دار است و تیمی است که در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن دارد. شاید در این بازی خیلی از بازیکنان جوان‌مان که در این مدت در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، مقابل پرسپولیس بازی کنند و خودشان را نشان دهند و آینده‌شان را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم فردا بازی به‌گونه‌ای باشد که مردم لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری دارند تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند؟ گفت: باشگاه ما سال ۹۷ تاسیس شده است. در ۴ سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش‌بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردار است. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در ۲،۳ سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم‌ها جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا تیم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. امیدوارم در جام حذفی یک شگفتی خلق کنیم، همانطور که در سال‌های گذشته شگفتی به وجود بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین در خصوص برگزاری بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بازیکنان ما برای این شرایط لحظه‌شماری کردند و زمانی که قرعه بازی با پرسپولیس به نام تیم ما درآمد بازیکنان ما خیلی استقبال کردند. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و مطمئن هستیم که بازیکنان جوان ما فردا دیده می‌شوند و آزادی پله پرتگاه خیلی از بازیکنان ما می‌شود. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز بهتر و بهتر شود چون خیلی در فوتبال‌مان استعداد داریم که دیده نمی‌شوند و ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان‌مان دیده می‌شوند.

بلادی در پاسخ به این سوال که مقابل پرسپولیس چقدر به خلق شگفتی خوشبین هستند؟ تصریح کرد: در سال ۹۷ وقتی باشگاه تاسیس شد اولین سرمربی من بودم که به لیگ دو صعود کردیم و از آن زمان تا الان فقط با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. مقطعی من در خدمت تیم نبودم و فرشاد پیوس در تیم بود. این تیم با پرسپولیس هم بازی است و بازی فردا بازی اول نیست که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. بازیکنان ما به بازی‌های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم که بازی قشنگی می‌شود، بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند ولی امیدواریم بازیکنان‌مان بتوانیم خواسته‌های ما را اجرا کنند و مشخص شود در فوتبال با اعتماد به نفس می‌توانیم موفق شویم.با اعلام صدری و آجورلو؛ مشکل صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال حل شد

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پرسپولیس بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود