Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@23:44:15 GMT

توضیح «ساترا» درباره حذف سریال «هجوم»

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۶۴۱۳

سریال «هجوم» (Invasion) با بازی بازیگر ایرانی خارج از کشور، پس از چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم‌های داخلی پخش‌کننده حذف شده است.

به گزارش ایسنا، در این سریال علمی ـ تخیلی علاوه بر گلشیفته فراهانی که در نقش انیشا مالک ظاهر شده است، هنرپیشه‌هایی چون کوتسونا شیئوری، سم نیل، شمیر اندرسون و بیلی برت بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق که از سوی پلتفرم‌ها به تصمیم مراجع ذی‌صلاح نسبت داده شد، ساترا چنین توضیح داد: «همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده بود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی و رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظر نمی‌کند.

نظر مراجع رسمی نظارتی و استعلامی کشور درخصوص صلاحیت فعالیت افراد خاص و محدودیت نمایش آثار و تولیدات منتسب به آنها، برای همه دستگاه‌ها از جمله ساترا، لازم‌الاتباع است.»

بر اساس این گزارش، «هجوم» در فاصله اندکی از پلتفرم اصلی سازنده (اپل تی‌وی پلاس)، در شبکه نمایش خانگی کشورمان به نمایش درآمده بود. ضمن اینکه فیلم دیگری با بازی این بازیگر، در پلتفرم‌های داخلی همچنان وجود دارد و قابل دسترسی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران، پاسخ جشنواره کن به تهدید اعتصاب کارکنان، آخرین اقدام برای افزایش سهمیه حج و سود سپرده‌های حج و عمره، دست خالی پلتفرم‌ها و منوی محدود تلویزیون برای سینما، ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری و... از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، امروز درهای سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی بازدیدکنندگان باز شد و همزمان با نمایشگاه حضوری در مصلی تهران، نمایشگاه مجازی کتاب‌ هم آغاز به کار کرد.

وزیر ارشاد: مردم کتاب را رها نکردند

مراسم رسمی افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران در حالی برگزار شد که به گفته وزیر ارشاد: «با همه مشکلات در برخی خانواده‌ها به دلیل مسایل معیشتی و اقتصادی انتظار می‌رود که به حوزه کتاب توجه نشود ولی مردم کتاب دوست، کتاب را رها نکردند.»

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: به دلیل گرانی کاغذ در تولید کتاب ویژه کودک و نوجوان دچار مشکل هستیم اما بنای ما حمایت جدی است.

گزارش تصویری نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران را اینجا ببینید.

درباره نمایشگاه کتاب بیشتر بخوانید:

«روز اوله دیگه!»

سهم فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب

رونمایی از کتاب حضرت فاطمه (س) با محتوای ١٠٠ ساله

عرضه جدیدترین کتاب محمود دولت‌آبادی در نمایشگاه

حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟

تهیه‌کننده فیلم «لایه‌های دروغ» که سه سال قبل در جشنواره فجر رونمایی شده بود، بیان کرد که این فیلم پس از تدوین دوباره با نام «تاوان» راهی اکران شده است.

پاسخ جشنواره کن به تهدید اعتصاب کارکنان

جشنواره فیلم کن نسبت به اعتراض گروهی از کارکنان خود، برای اعتصاب پیش از آغاز این جشنواره سینمایی واکنش نشان داد.

مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گردهمایی ملی قرارگاه‌های راهبری مساجد استان‌ها تاکید کرد: داخل مسجد، باید نظام طبیعی و مردمی، با محوریت امام جماعت جاری و ساری باشد و مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست.

«پنجاه به دَر» قزوینی‌ها چگونه مدارس را تعطیل کرد؟

امروز پنجاهمین روزِ بهار است؛ روزی همزمان با آیینِ «پنجاه به درَ» قزوینی‌ها؛ آیینی کهن که حتی برگزاری آن بهانه‌ای برای تعطیلی مدارس شهر می‌شود!

آخرین اقدام برای افزایش سهمیه حج و سود سپرده‌های حج و عمره

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره آخرین وضعیت سهمیه حج ایران و ابهام‌های مربوط به سود سپرده عمره و حج توضیحاتی داد.

آهنگ اعتراضی رپر آمریکایی خطاب به بایدن: خون روی دستانت است

«بنجامین هاموند هگرتی» رپر سرشناس آمریکایی با نام هنری «مک‌کلمور» با خواندن شعری تحت عنوان «مردم بی‌گناه در غزه با دلارهای ما کشته می‌شوند» به انتقاد از حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پرداخت و خواستار توقف فوری جنگ علیه فلسطین شد.

هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی را شناسایی کرد

هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی «مونه» و «رنوآر»‌ را از بین ۴۰ نقاشی تقلبی دیگر که به فروش گذاشته بودند، شناسایی کرد.

دست خالی پلتفرم‌ها و منوی محدود تلویزیون برای سینما

با آغاز دور جدید «هفت»، این برنامه همراه با «سینمای کوتاه» تنها برنامه‌های سینمایی این روزهای تلویزیون و نمایش خانگی به شمار می‌روند.

ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری چیست؟

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر بازگشت سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری به تلویزیون دست به دست شد؛ در حالی که مدیران سازمان صدا و سیما اعلام کرده‌اند خبر جدیدی مبنی بر پخش این سریال از تلویزیون وجود ندارد و بر همان تصمیم قبلی یعنی توافق با یکی از پلتفرم‌ها برای انتشار هستند.

پیشنهادهایی برای خواندن:

گزارش یک توقف

فیلمی با بازی حامد بهداد از کره‌ای‌ها جایزه گرفت

ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟

«غلامحسین بنان» از سنتی‌های سنت‌شکن بود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری چیست؟
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند