Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر بندر مرزی آستارا گفت: میثم الوان پور شهردار پیشنهادی این شهر، توسط هیات تطبیق فرمانداری شهرستان آستارا تایید نشده است.

سروش وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: میثم الوان پور شهردار پیشنهادی آستارا به دلیل کمبود سابقه مدیریت میانی، توسط هیأت تطبیق فرمانداری این شهرستان مورد تأیید قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیروز طبق نامه ارسالی از سوی فرمانداری شهرستان آستارا به شورای اسلامی شهر آستارا، میثم الوان پور به استناد بند سه ردیف (چ) ماده سه آئین نامه اجرایی تصدی سمت شهردار مصوب ۱۳۹۷ به دلیل به حد نصاب نرسیدن سابقه مدیریت میانی به مدت پنج سال توسط هیأت تطبیق فرمانداری تأیید نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر آستارا یادآور شد: میثم‌الوان پور رئیس شورای شهر آستارا در تاریخ هشتم آذرماه سال جاری با نامزدی در تصدی شهرداری آستارا و با کسب چهار رأی موافق اعضای شورا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود.

وی افزود: صبح امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ جلسه فوق العاده و غیرعلنی شورای اسلامی شهر آستارا با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد. من به همراه دو عضو شورا بر رأی هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان تمکین کردیم، اما چهار عضو دیگر شورا بر انتخاب میثم الوان پور به سمت شهردار آستارا اصرار کردند.

وظیفه تصریح کرد: براساس قانون اگر شورا دو بار مصوبه‌ای را به فرمانداری ارسال کرد و هیأت تطبیق به آن ایراد گرفت باید به هیأت حل اختلاف استان ارجاع داده شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 543010

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا شهرداري آستارا شورای شهر آستارا انتخاب شهردار فرمانداری شورای حل اختلاف گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر تطبیق فرمانداری شهر آستارا هیأت تطبیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به دنبال انتخاب جانشین توماس توخل است. این سرمربی و باشگاه توافق کرده‌اند که در پایان فصل قطعی همکاری کنند.

بعد از عدم توافق با ژابی آلونسو، طی روزهای اخیر از رالف رانگنیک به عنوان گزینه جدی بایرن مونیخ نام برده شد. سرمربی فعلی تیم ملی اتریش مذاکره با بایرن را تایید کرد اما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

رسانه‌های آلمانی تایید کردند که تکلیف انتخاب سرمربی بایرن مونیخ به بعد از بازی حساس مقابل رئال مادرید موکول شده چراکه امکان دارد توخل با شکست نماینده اسپانیا، بایرن را به فینال چمپیونزلیگ برساند.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، با تایید این موضوع پس از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت گفت:"همیشه گفته‌ام که با مربیان مختلفی مذاکره می‌کنیم. ما در داخل باشگاه با هم صحبت کردیم و تصمیم خود را در مورد یک نامزد گرفته‌ایم. الان منتظریم ببینیم چه می‌شود. مهمترین چیز در حال حاضر بازی سه شنبه مقابل رئال مادرید است. بعد از آن خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

او درمورد اینکه دقیقا چه روزی مربی بعدی معرفی می‌شود، گفت:"در 2-3 روز آینده همه چیز فقط مربوط به رئال مادرید خواهد بود. من و کریستوف فروند به طور همزمان سعی خواهیم کرد همه چیز را بررسی کنیم. اما در حال حاضر هیچ تصمیمی قبل از بازی رفت مقابل رئال مادرید نمی‌گیریم."

او نظر شخصی خودش برای انتخاب رانگنیک را اینطور توضیح داد:"رالف رانگنیک یک مربی مطرح و کسی است که همیشه در لیست ما بوده است. باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران