Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال امشب با برتری مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

* امیر علی صادقی پس از گل کردن پنالتی‌اش زیر پیراهن خود را که روی آن کلمه مادر درج شده بود نشان داد. وی همچنین در شادی گل خود حرکت تلفن زدن به مادرش را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برخی بازیکنان نود ارومیه پس از پایان بازی با بابک مرادی عکس یادگاری گرفتند. هافبک استقلال همچنین با پیچیدن پتو دور خود به رختکن رفت.

* محمدرضا آزادی هم به سمت یحیی بهاری رفت و با وی خوش و بش کرد.

* علیرضا رضایی بعد از پایان مسابقه تنها بازیکن استقلالی‌ بود که خوشحالی کرد.

* بسیاری از بازیکنان تیم میهمان با مصدومیت در پایان بازی به رختکن رفتند.

* افرادی که از ارومیه برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند پس از اتمام این دیدار با پیگیری‌های یحیی بهاری و کسب مجوزهای لازم برای تشکر کردن از بازیکنان نود به رختکن این تیم رفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال و نود ارومیه بابک مرادی علیرضا رضایی یحیی بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)