Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری زنجان بر ضرورت بازدید منظم و مستمر قضات از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان تاکید کرد و گفت:استفاده از ظرفیت‌های ارفاقی قانونی و مجازات‌های جایگزین حبس گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که بایستی بیش از پیش مورد توجه و استفاده همکاران قضایی قرار بگیرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه هیئت ماده ۲۷ دستورالعمل ساماندهی زندانیان استان زنجان اظهار داشت: بازدید منظم و مستمر قضات از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است و اقدام جدی برای ساماندهی زندانیان، در اختیار داشتن اطلاعات دقیق از تعداد زندانیان اعم از تحت قرار و محکوم امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری زنجان افزود:مقوله افزایش ورودی به زندان نیازمند بررسی و اقدامات پیشگیرانه است که باید نسبت به این موضوع حساسیت ایجاد شود تا شاهد کاهش این ورودی‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه برای محکومان مالی از جمله مهریه هیچ توجیهی برای زندان نگه داشتن نداریم یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های ارفاقی قانونی و مجازات‌های جایگزین حبس گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که بایستی بیش از پیش مورد توجه و استفاده همکاران قضایی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: در بحث قصاص، محور کار تلاش برای سازش در پرونده هاست و شورای حل اختلاف و صلح یاران برای انجام سنت نبوی همت کنند که آثار سازش در چنین پرونده‌ها بسیار ارزشمند است.        بیشتر بخوانید:      ۹۸ زندانی نیازمند در اجرای طرح نذر هشتم از زندان‌های تهران آزاد شدند انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان زندان قضات دیدار زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان زندان قضات دیدار زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه