Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعضی مواقع یک بازی ۳ امتیازی نیست بلکه کاری با آدم می‌کنند که یک مسابقه ۱۰ امتیاز ارزش دارد.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی مقابل شهرداری آستارا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از اتفاقی که برای تیم ما افتاد در این ۳-۲ روز فقط از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن‌ها تشکر می‌کنم که خوب دویدند. بچه‌هایم تلاش و دوندگی داشتند و توانستیم شهرداری آستارا را شکست بدهیم. خیلی خوشحالم رفقا و بچه محل‌های قدیمی‌ام مثل فرشاد پیوس و محمد نوروزی را دیدم وقتی همدیگر را می‌بینیم به ۴۵ سال پیش بازمی‌گردیم. در این سال‌ها با این عزیزان رفقات داشتیم و به قول عزیزی چه زود دیر شد.

*خوشحالم که با یک بازی خوب برنده شدیم و به مرحله بعدی رفتیم. امیدوارم این روند ادامه یابد و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنند تا تیم به شرایطی که در گذشته داشت بازگردد.

*غیبت علیزاده، پورعلی و باقری مقابل آلومینیوم؟ باید فردا به تهران برویم و ببینیم شرایط چگونه است. بعضی مواقع یک بازی سه امتیازی نیست بلکه کاری با آدم می‌کنند که یک مسابقه ۱۰ امتیاز ارزش دارد. می‌دانند چه خبر است و چه کار‌هایی باید بکنند. هم برای آن بازی و هم برای بازی بعدی مسائلی را به وجود می‌آورند که آدم نمی‌تواند حرف بزند و باید با شرایط کنار بیاید و کاری هم نمی‌توان کرد. اما باز هم می‌گویم بدون اذن خداوند یک برگ خشک از درخت نمی‌افتد.

*وقتی یک تیم با اختلاف ۴ گل می‌برد باید راضی باشیم باید بازیکنان جوانی مثل حسین نخودکار را آرام آرام وارد چرخه کنیم تا بماند و نسوزد. یادم است با یاسین سلمانی هم این کار را کردم.۲.۵ سال قبل این بازیکن را به سپاهان آوردم و در یکی دو بازی لیگ برتر از سلمانی استفاده کردم. اکنون وی بازیکنی بزرگ و یا تیم ملی شده است. با نخودکار هم باید این کار را کنیم. در گذشته هم با امید ابراهیمی و نفرات جوان دیگر چنین کاری کردم و ۱۰-۱۵ نفر از آن‌ها در لیگ برتر بازی می‌کنند. مقابل شهرداری آستارا بهترین فرصت بود تا به نخودکار زمان بدهیم و الحمدالله ما را امیدوار کرد.

*پیش خودمان و خدای خود راضی هستیم که وجداناً هیچ‌کاری نکردیم و هر کاری کردم قانونی انجام دادیم. تشکیلات و باشگاه گل‌گهر هیچ خطایی انجام نداده است و زمان همه چیز را مشخص می‌کند. نمی‌دانیم کجا ایراد و مشکل بوده است، اما گل‌گهر خطایی نکرد. عزیزی خادم آدم عدالت‌محوری است و از فدراسیون و می‌خواهم حتماً در این رأی بازنگری کند. در کمیته استیناف هم قاضیان محترم و خوبی هستند و به دور از هر مسئله‌ای حتماً پرونده را بازنگری می‌کنند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

*این پرونده هر نتیجه‌ای داشته باشد خدای بالای سر شاهد است که باشگاه گل‌گهر هیچ خطایی انجام نداد. همه مراحل قانونی را انجام دادیم و این کار یک بار هم انجام نشد بلکه دو بار انجام شد. یکبار ۱۳ آبان تأییدیه گرفتیم و یکبار هم به قول این آقایان راستی آزمایی کردیم تا خیال‌مان راحت شود. ۲۹ آبان نامه دیگری گرفتیم و ۳ آذر به این بازیکن بازی دادیم. به همین دلیل هیچ خلافی نکردیم، اما در این مسائل مقداری آرا بالا و پایین می‌شود.

*پیش خودمان و خدا راضی هستیم. خوشحالم مردم در این چند وقت مسائل و کارشناسی‌های مختلفی در برنامه‌های تلویزیونی و رادیو دیدند و مشخص شد چگونه از مظلومیت گل‌گهر صحبت کردند به کمیته انضباطی، فدراسیون عزیزی خادم و همه احترام می‌گذارم، اما برخی اساتید مثل هوشنگ نصیرزاده پشت قضیه آمدند و واقعیت‌ها را گفتند اگر اتفاقی هم افتاده گل‌گهر هیچ تقصیری ندارد. ما سلسله کار‌ها و مراتب را انجام دادیم دو بار هم مراحل قانونی رفتیم، اما این اتفاقات افتاد. باید به کمیته انضباطی احترام گذاشت. عزیزی خادم هم دنبال تغییر و تحولاتی است که فوتبال ایران را از لحاظ تشکیلاتی و زیرساختی به‌روزرسانی کند. اطمینان دارم خبر‌های خوبی می‌شنویم.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: جام حذفی از لیگ برای ما مهم‌تر است/ پیوس در مربیگری به حقش نرسید

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر قلعه نویی گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر امیر قلعه نویی گل گهر سیرجان قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت

دو تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با قضاوت پیام حیدری به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتور بعد از غلبه بر ذوب آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز‌های اسف‌بار خود فاصله گرفته و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز پیروزی بر استقلال ندارد.

در نقطه مقابل، بازی با تراکتور سخت‌ترین مسابقه استقلال برای رسیدن به قهرمانی به حساب می‌آید. آبی‌پوشان تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر، محکوم به شکست تراکتور هستند.

عدم نتیجه‌گیری برابر مدعیان از بزرگ‌ترین انتقادات وارده نسبت به سرمربی پیشین تی‌تی‌ها بود. تراکتور با هدایت پاکو خمس در فصل جاری از ۵ بازی بزرگ لیگ (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) تنها یک امتیاز کسب کرده بود و حالا حمید مطهری در آخرین بزنگاه دیدار با بزرگان، این فرصت را دارد که اولین پیروزی قرمزپوشان تبریزی در فصل جاری برابر یک مدعی را رقم بزند.

از طرفی تنها یک امتیاز از سه تقابل اخیر دو تیم عاید تی‌تی‌ها شده و شکست سنگین ۷ بر یک فصل قبل و واگذاری ۲ بر صفر بازی رفت، روحیه انتقام جویی در بازیکنان تراکتور را تقویت کرده است.

به روایت آمار:

۳۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و ۸ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ مساوی و ۲ باخت

استقلال: ۳ برد و ۲ مساوی

وضعیت جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین است.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود