Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم شهید قندی فردا ( دوشنبه ) در ورزشگاه شهید نصیری یزد از تیم «ون پارس اصفهان» پذیرایی می‌کند.  

علی‌محمد قادریان یکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم اصفهان جزو مدعیان گروه شهید قندی است و اگر بازیکنان یزد هوشیار باشند شکست حریف به آسانی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تیم قندی برای اینکه فاصله خود را با رقبا کم کند و خود را به بالای جدول گروه برساند باید از ابتدای مسابقه در مقابل ون پارس جدی و همراه با برنامه بازی کند.

این کارشناس فوتبال یزد بیان کرد: عمق دفاع حریف اصفهانی بر پایه بررسی بازی‌ های گذشته این تیم ضعیف است و باید مهاجمان قندی از نقاط ضعف آنها برای رسیدن به گل استفاده کنند.

قادریان تصریح کرد: هر مسابقه به خصوص در خانه برای کسب سه امتیاز از اهمیت مهمی برخوردار است، امیدواریم قندی قدر تمامی مسابقه‌های خود را برای صعود به لیگ یک بداند.

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندرماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و  این  استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 

                                                            

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند