Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امرز در هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: گلستانی‌ها از برگزاری دورهمی‌های شب یلدا پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: تکمیل واکسیناسیون اتباع امور خارجه و عشایر باید در دستور کار قرار گیرد و گزارش آن به صورت هفتگی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان گفت: ارتقا نظارت بر دفاتر پیشخوان، پایانه‌های برون‌شهری، تالارهای پذیرایی، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، مهدهای کودک، مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند ایمنی جامعه را به همراه داشته باشد.

زنگانه افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با تشدید نظارت‌ها روند بهبود سلامت جامعه را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: تقویت «طرح شهید سلیمانی» در قالب افزایش واکسیناسیون، ارتقا پروتکل‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش مصونیت جامعه لازم است.

استاندار گلستان گفت: حال حاضر ۱۸۰ هزار نفر از کسانی که دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند برای دریافت دز دوم مراجعه نکرده‌اند و با توجه به وجود بانک اطلاعاتی آنان نیاز است آمار به تفکیک شهرستان‌ها احصا شود و فرمانداران و مدیران شبکه بهداشت در هر شهرستان پیگیری لازم را انجام دهند.

زنگانه خاطرنشان کرد: شاخص واکسیناسیون کل استان در حال حاضر ۶۹.۶ درصد است که باید به بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط برسد.

* خوشبختانه تمام شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند/ تنها یک فوتی در استان داشتیم

وی اضافه کرد: خوشبختانه تمام شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند اما با توجه به تایید ورود سویه اُمیکرون رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

استاندار گلستان گفت: تعداد ۲۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۵ بیمار در icu بستری و ۱۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در ۲۴ ساعت گذشته تنها یک فوتی در استان داشتیم.

زنگانه تاکید کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دُز اول را دریافت کرده‌اند و بیش از یک میلیون و ۷۸ هزار شهروند هر دو دُز را تزریق کردند یعنی ۹۰ درصد دز اول و ۷۳ درصد دو دز را دریافت کرده‌اند و البته بیش از ۳۹ هزار نفر نیز دُز سوم واکسن را زده‌اند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گلستان علی محمد زنگانه ستاد کرونا استان گلستان شاخص واکسیناسیون در وضعیت آبی قرار دارند رعایت پروتکل های بهداشتی خطر ا میکرون دورهمی مجازی شب یلدا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی صبح یکشنبه در همایش توسعه کشت محصولات کم‌آب‌بر در راستای الگوی کشت با محوریت پنبه از کشت ۳۸۰ هزار هکتار گندم در گلستان خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که داشتیم برای ۵۰۷ هزار هکتار از مزارع گلستان قارچ کش تهیه شد که این اقدام باعث شد تا خسارت زنگ زرد در مزارع استان از ۳۰ درصد به کمتر از ۲ درصد برسد.

وی افزود: گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت توانست جز استان‌های پیش رو در کشور باشد.

رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه کشت برنج در گلستان از ۶۲ هزار هکتار به ۴۹ هزار هکتار رسیده است، گفت: اجرای طرح اصلاح الگوی کشت با محصولات کم‌آب بر یکی از برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

به گفته وی کشاورزی گلستان در بسیاری از بخش‌ها توانسته رتبه نخست را کسب کند.

برزعلی با بیان اینکه اغلب دستگاه‌های کارخانجات شالیکوبی گلستان مستهلک است، گفت: اکنون در استان ۱۰۲ کارخانه شالیکوبی فعال هستند که سال گذشته ۱۹۱ میلیارد تومان خسارت در بحث برنج به وجود آوردند.

وی یادآور شد: برای تحقق الگو کشت باید صنایع تبدیلی را در دستور کار خود قرار دهیم.

برزعلی با بیان اینکه دنیا با تغییر اقلیم دست و پنجه نرم می‌کند و با افزایش درجه حرارت روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: اگر به دنبال تحقق الگوی کشت هستیم باید از صنایع تبدیلی حمایت کنیم و یکی از راه‌های تحقق این مهم اعطای تسهیلات برای رونق صنایع تبدیلی در گلستان است.

کد خبر 6090764

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • مدارس اروند مجازی شد
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد