Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرگرد بهزاد بسطامی فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با هنجارشکنان، طرح عملیات پاکسازی، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت‌های خیابانی در سطح شهرستان ملکشاهی اجرا شد.

او افزود: مأموران این انتظامی با برنامه ریزی مناسب و هدفمند و انجام کار اطلاعاتی، طی ۷۲ ساعت گذشته موفق به دستگیری یک سارق و کشف ۳ فقره سرقت، دستگیری خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر سنتی و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطرح کرد: همچنین در اجرای این طرح یک دستگاه خودروی متخلف و ۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او دستگیری عامل قدرت نمایی در فضای مجازی در شهر ملکشاهی را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او در پایان نیز با اشاره به اینکه پلیس همواره همه تلاش خود را برای تامین و ارتقای امنیت انجام می‌دهد افزود: مردم نیز با همکاری خوب خود نقش بسزایی در پیشگیری از انواع جرایم خواهند داشت.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است