Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.

احسان سقایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: به طور کلی واحدهای آسیب دیده اصناف به دو دسته تقسیم می‌شوند که در این بین نگاه ویژه‌ای به تالار داران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مبلغ وام تالار داران نسبت به بقیه اصناف متفاوت است.

این مقام مسئول گفت: بر این اساس و مطابق با مصوبه کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالان ۱۴ گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل ۸۵۰ زیر رسته) که در ذیل به آن اشاره خواهد شد، فقط ۲ روز دیگر فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت نام کنند.

سقایی اضافه کرد: اصناف دیگر هم با مراجعه به سایت اصناف و بعد از بارگذاری اطلاعات در صورت تایید شدن به بانک مراجعه و وام خود را دریافت می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: اگر اطلاعات کامل و مراحل بارگذاری در سایت روند تسریعی داشته و سپس مورد تایید اتاق اصناف و وزارت کار باشد، ارسال و اقدامات دریافت وام سریع‌تر انجام می‌شود.

سقایی ادامه داد: تا یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ کاربر از طریق بارگذاری در سایت وزارت کار درخواست جهت صدور فرایند دریافت وام ارسال کرده‌اند و تسهیلات اعطای وام بر اساس دستورالعمل و بخش نامه‌هاست.

او گفت: طبق این اطلاعیه، به تعداد کارکنان واحدهای ثبت نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام ۱۲ درصد، با باز پرداخت ۲۲ ماهه اقساط و ۲ ماه تنفس مجموعا ۲۴ ماه تعلق می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اصناف اصناف کوچک اتاق اصناف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد