Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@12:30:29 GMT

◄ نرخ کرایه اتوبوس در قزوین 25 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۷۱۱۳

◄ نرخ کرایه اتوبوس در قزوین 25 درصد افزایش یافت

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری| مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی  قزوین و حومه از افزایش نرخ کرایه اتوبوس در این شهر برای سال جاری 25 درصدخبر داد و احضار کرد این امر برای اجرایی شدن به فرمانداری نیز ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در قزوین، محمدحسن ایرانخواه روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این افزایش کرایه اتوبوس متاسفانه به دلیل چکش کاری طولانی از اردیبهشت ماه تاکنون به تاخیر افتاده بود که اکنون مصوبه آن به فرمانداری ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرخ افزایش کرایه اتوبوس دوسالانه بوده است، گفت: براساس تصمیم شورای اسلامی شهر قزوین قرار شده این نرخ برای تمام سال 1401 نیز لحاظ شود. 

ایرانخواه تشریح کرد: کرایه حمل مسافر از این تاریخ به بعد با شهروند کارت یک هزار تومان و به صورت نقدی یک هزار و 500 تومان خواهد بود که از امروز در سراسر شهر قزوین اجرایی می‌شود.

این مسؤول همچنین بیان داشت: کرایه تمام شده برای شهرداری قزوین  به ازای یک نفر مسافر بین سه هزار و 500 تا چهار هزار و 500 تومان است که تنها یک هزار تومان از مردم دریافت می شود و ما به تفاوت آن از طریق شهرداری و دولت پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: طبق قول مساعدی که بین شهرداری و دولت برقرار شده قرار است پرداخت ما به تفاوت نرخ کرایه اتوبوس در بودجه سال 1401 نیز لحاظ شود و سازمان اتوبوسرانی در این مهم همکاری کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل افزایش نرخ کرایه کرایه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت