Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها از دست تیرنی کلافه شده است. 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی تاتنهام - لیورپول نتوانست عصبانیت خود نسبت به داور بازی را پنهان کند. 

به گزارش طرفداری، در این بازی جذاب و پر برخورد که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، شاهد چندین صحنه بحث برانگیز داوری بودیم که سرمربی لیورپول به ویژه به خاطر اخراج اندی رابرتسون در دقیقه ۷۷ پس از خطا روی امرسون رویال عصبانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان بازی نزد تیرنی رفت و گفت:

من با هیچ داوری به جز تو مشکل ندارم. حقیقتا فقط با تو... تو هرگز فوتبال بازی نکرده ای!

گفتنی است که تیرنی تا کنون ۱۸ بار بازی های لیورپول را سوت زده که حاصل آن ۱۰ برد برای لیورپول، ۶ تساوی و ۲ شکست بوده است. او همچنین در این مدت ۲۸ کارت زرد به بازیکنان لیورپول نشان داده و یک بار هم بازیکن آن ها را اخراج کرده است. این داور هرگز به سود لیورپول پنالتی ای اعلام نکرده است. 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! بازیکن سابق پرسپولیس سرطان تیرویید دارد روزهایی که استقلال در جام حذفی زجر کشید مینو رایولا: ماتیاس دلیخت آماده برداشتن قدمی جدید است غیبت تیاگو آلکانتارا مقابل تاتنهام به علت تست کرونای مشکوک

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟