Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا رحیمی مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان جهرم گفت: اولین پویش اهداء عضو جوانان رضوی به همت شبکه جوانان رضوی با مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دانشجویی، تشکل‌های مذهبی و به ویژه جوانان در خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار و دومین پویش هم راه اندازی شده است.

او، هدف اصلی از برگزاری این پویش، فرهنگ سازی اهدا عضو در جامعه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: این پویش از تاریخ ۲۵ آذر ماه و به مناسب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) آغاز شده است و تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز دامه دارد.

او عنوان کرد: علاقمندان در این امر خداپسندانه می‌توانند جهت حضور در این پویش با شماره ۰۹۱۷۴۷۶۶۰۴۷ تماس و پس از ۴۸ ساعت از ثبت نهایی کارت اهداء عضو خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو جوانان رضوی شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار