Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات مازندران گفت: خاویار پرورشی استان به بازار‌های مختلف خارجی از جمله انگلیس و سوئیس راه یافته است.

به گزارش بازارنیوز، حسن اسحاقی در گفتگو با خبرنگار با اظهار اینکه خاویار‌های پرورشی به کشور‌های امارات، سنگاپور، سوئیس و هنگ کنگ ارسال و صادر می‌شود، گفت: ژاپن و انگلیس دیگر مقصد صادرات خاویار پرورشی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بازار جدیدی در ارمنستان برای خاویار پرورشی استان باز کردیم، گفت: قزل آلا هم به این بازار ارسال می‌شود.

وی با عنوان اینکه خوراک آبزیان به ارمنستان، آذربایجان و تاجیکستان صادر می‌شود، گفت: متاسفانه بیشتر از ۳۰۰ تن نتوانستیم به کشور‌های حاشیه گونه‌های خاص گرم آبی را صادر کنیم.

اسحاقی به شناسایی بازار جدید در کشور آذربایجان برای محصولات شیلاتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با شناسایی بازار‌های جدید در کشور‌های همسایه بتوانیم محصولات فرآوری شده و شیلاتی را به این مناطق صادر کنیم.

مدیرکل شیلات مازندران به کاهش صادرات محصولات شیلاتی اشاره کرد و گفت: به رغم کاهش مجموع صادرات محصولات شیلاتی، صادرات خاویار پرورشی در سال جاری با رشد روبرو شده است.

/بازار

برچسب ها: خاویار ، خاویار ایران ، صادرات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q3U

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خاویار خاویار ایران صادرات خاویار پرورشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد

ایسنا/همدان رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی در روسیه گفت: روسیه و ایران در کنار هم می‌توانند به یک بازار ۲۰۰۰ میلیارد دلاری دسترسی داشته باشند.

محسن رحیمی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، اظهار کرد: تأثیر برگزاری نمایشگاه‌ها بر شناخت تجار دو طرف بسیار مهم است و استان همدان با دارا بودن محصولات کشاورزی متنوع می‌تواند حجم بالایی از صادرات را به کشور روسیه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه روسیه و ایران در کنار هم می‌توانند به یک بازار ۲۰۰۰ میلیارد دلاری دسترسی داشته باشند، تصریح کرد: ظرفیت صادرات به کشور روسیه بسیار گسترده است بنابراین استان همدان می‌تواند در این بخش با برنامه‌ریزی اصولی و داشتن نقشه راه سهم خود را از این بازار کسب کند.

رحیمی با بیان اینکه آمار صادرات کالاهای ایران به روسیه ۲۰۲۳ به ارزش حدود ۹۴۶ میلیون دلار رسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرصت خوبی برای استان همدان برای صادرات به روسیه فراهم است که با حمایت مسئولان دولتی و ورود بخش‌خصوصی می‌تواند زمینه‌ساز مبادلات تجاری با حجم قابل توجه‌ای از محصولات این استان باشد.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی در روسیه تصریح کرد: همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد که می‌تواند در حوزه صادرات کشاورزی و صنایع غذایی اثرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران