Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی امروز به جز دیدار پرسپولیس برابر حریف دسته اولی اش سه دیدار دیگر برگزار می شود تا باتوجه به بازی هایی که دیروز برگزار شد، چهره شانزده تیم برتر صعود کرده به مرحله بعدی این رقابت ها مشخص شود.

به گزارش برنا؛ بازی های امروز جام حذفی در شرایطی پیگیری می شود که یک بازی از دیدارهای امروز قرار بود دیروز بین تیم های صنعت نفت و شمس آذر قزوین برگزار شود که با توجه به تعویق پرواز قزوینی ها به آبادان این دیدار به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر بازی های باقی مانده از مرحله یک شانزدهم جام حذفی را مرور می کنیم:

در بازی اول امروز دو تیم خلیج فارس ماهشهر و  هوادار در خانه تیم خلیج فارس روبروی هم قرار می گیرند تا شاگردان عنایتی بعد از دو نتیجه مطلوبی که در دو هفته اخیر لیگ برتر کسب کرده اند با روحیه ویژه ای برابر حریف گمنام و دسته پایین تری خود به میدان بروند.

جدال  تمام لیگ برتری امروز تراکتور و مس رفسنجان در حالی بین این دو تیم برگزار می شود که یکی از این تیم های لیگ برتری بالاجبار حذف زودهنگامی را از جام حذفی خواهند داشت. نکته جالب این دیدار است که این دو تیم در در هفته نهم لیگ در دیداری که به میزبانی مس برگزار شد، به مصاف هم رفتند که طی آن شاگردان محمد ربیعی با برتری 3 بر 2 برابر تراکتور به پیروزی رسیدند.

صنعت نفت آبادان در جان حذفی باید در مصاف با حریف گمنام خود به میدان برود. بعید به نظر می رسد شاگردان علیرضا منصوریان امروز در مصاف برابر شمس آذر قزوین کار سختی را داشته باشند.

انتهای پیام// 2

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی بازی صنعت نفت خلیج فارس لیگ برتر تیم های لیگ نهم لیگ نفت آبادان علیرضا منصوریان جام حذفی نفت آبادان تراکتور مس رفسنجان یک شانزدهم نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود