Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اسماعیل حسین‌زهی، در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی امید کشورمان اخیرا در تیم ستارگان عرب مقابل منتخب جهان با سرمربیگری آورام گرانت که صهیونیست است، به میدان رفته است، اظهار داشت: ما انتظار داریم ستارگان ما از ستارگان دنیای عرب الگو بگیرند. این مسابقه غیررسمی بوده و انتظار داشتیم مهدی مهدوی‌کیا در این بازی شرکت نمی‌کرد چون به رسمیت نشناختن اسرائیل از آرمان‌های ملت بزرگ ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وقتی قهرمان ما در مسابقه جهانی شرکت نمی‌کند، نباید در یک مسابقه غیررسمی هم کسی با این شرایط حاضر شود. مهدوی کیا در اروپا بازی کرده و باید شرایط را درک می‌کرد. جوانان ما او را الگوی خودشان می‌دانند. وقتی اعتقادی به این رژیم نداریم و این کشور تنها متخاصم جهان است که فلسطین را غصب کرده، نباید آتو به دست دشمنان می‌داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه پیش از این نیز فدراسیون فوتبال برای ورود کمک داور ویدئویی با شرکتی منتسب به رژیم صهیونیستی قرارداد بست، گفت: باید دولت و به خصوص وزارت ورزش به این مسأله ورود می‌کرد. ما ابتدا گفتیم این سیستم را می‌خریم، بعد که مشخص شد شرکت اسرائیلی است و منصرف شدیم. این درست نیست. باید قبل از اینکه کار انجام شود، تحقیق و بررسی می‌کردیم و بعد قرارداد منعقد می‌شد.

وی در خصوص اینکه آیا این اتفاقات پشت سر هم نگرانی بابت حرکت در پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: ما این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم. چه اگر فردی رفته و در مسابقه‌ای شرکت کرده، باید پاسخگو باشد. هیچ رابطه‌ای با کشوری که آن را به رسمیت نمی‌شناسیم، نداریم اما این زنجیر باید قطع شود. مهدوی‌کیا باید بررسی می‌کرد.

حسین‌زهی تصریح کرد: در بقیه مسائل هم عزیزی خادم باید خیلی دقت کند. از دستگاه‌های نظارتی به جد می‌خواهم ورود پیدا کنند. مسائلی مانند رمالی و شرط‌بندی در فوتبال باید از ریشه کنده شود تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه عزیزی خادم پیش از این به خاطر قرارداد VAR و بحث رمالی به مجلس دعوت شده بود اما هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده، اظهار داشت: اگر دعوتش کردند، باید حاضر شود. بالاتر از عزیزی خادم هم باید به مجلس بیاید چون مجلس عصاره ملت است. حتما باید فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی او را دعوت کنند و از او توضیح بخواهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری

نمایندگان استان تهران در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور درباره هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدید کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

وحیدی: تشکیل استان تهران غربی در حال بررسی است متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از 8 هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استانهای تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه مرکزی، کهریزک، فشافویه، قلعه نو، خاوران، محدوده فرودگاهی حضرت مام(ره) و منطقه ویژه اقتصادی ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

به گزارش تسنیم، اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته بود این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم