Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه شده سخنگوی فدراسیون فوتبال قصد دارد همراه تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام ملتهای آسیا برود.

به گزارش طرفداری، در فاصله کمتر از یک ماه تا اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا که به میزبانی هند برگزار می شود، اخبار خوبی از اردوی بانوان ملی پوش به گوش نمی رسد. بعد از کناره گیری چند بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال، این بار اعلام شد زهرا قنبری ستاره تیم هم به بهانه مشکلات شخصی از ادامه حضور در اردو منصرف شده است اما صرف نظر از این حواشی که بی ارتباط با وضعیت سست نایب رئیس فوتبال بانوان نیست، شب گذشته شایعه از فدراسیون به بیرون درز پیدا کرد که عجیب به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه شده حسین شریفی رئیس روابط عمومی به فدراسیون و سخنگوی فدراسیون فوتبال که در نامه ارائه شده به شورای برون مرزی وزارت ورزش نامش در لیست مسافران اعزامی به جام ملت‌های آسیا نبوده با هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال و البته خارج از لیست اقدام به رجیستر کرده تا مجوز حضور در جام ملت‌ها را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد و خارج از کاروان اعزامی با هزینه فدراسیون فوتبال به هند سفر کند.

اگر این خبر صحت داشته باشد حسین شریفی در حالی برای سفر به هند و همراهی تیم ملی بانوان در جام ملت های آسیا اقدام کرده که تیم ملی ما هم مدیر رسانه‌ای، هم عکاس بانو و هم بانوی گزارشگر و خبرنگار دارد و به حضور مدیر روابط عمومی نیازی نیست که فدراسیون برای اعزام سخنگوی خود هزینه اضافی را تقبل کند.

تا به حال سابقه نداشته یک مسئول مرد خارج از دایره کادر فنی، همراه تیم ملی بانوان به مسابقات رسمی اعزام شود. 

این که نام حسین شریفی در لیست ارائه شده به شورای برون‌مرزی نبوده و حالا در فاصله یک ماه تا آغاز رقابت‌ها جدا از لیست اقدام به ثبت نام برای سفر کرده این شائبه را به دنبال داشته که فدراسیون فوتبال چون می‌دانست شورای برون مرزی با اعزام یک مرد همراه تیم ملی بانوان موافقت نمی کند، سخنگوی خود را خارج از لیست قرار داد اما از داخل فدراسیون می گویند اصرارهای حسین شریفی باعث شده شهاب عزیزی خادم به او مجوز رجیستر در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدهد.

رسانه طرفداری بدون هیچگونه قضاوتی در مورد صحت و سقم این خبری که از داخل فدراسیون به گوش رسیده، منتظر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال می ماند تا مشخص شود آیا واقعاً قرار است با وجود مدیر رسانه‌ای، عکاس و خبرنگار بانو در کاروان اعزامی به هند، حسین شریفی هم با خرج فدراسیون فوتبال به جام ملتهای بانوان اعزام شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی بانوان حسین شریفی جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج