Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@05:30:39 GMT

استراتژی آشفته آمریکا درباره حضور نظامی در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۷۹۳۲

استراتژی آشفته آمریکا درباره حضور نظامی در سوریه

یک رسانه عربی در گزارش مفصلی به دورنمای اشغالگری آمریکا در سوریه در سایه تحولات اخیر در صحنه بین‌المللی پرداخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه المدن یکی از رسانه‌های عربی غیر همسو با دولت دمشق در گزارش مفصلی اعتراف کرد استراتژی دولت‌های مختلف آمریکا در قبلا ضور نظامی در سوریه بسیار سردرگم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه عربی، طی 10 سال گذشته دولت‌‌هایی که در کاخ سفید روی کار آمده‌اند فاقد راهبرد مشخص و حساب شده‌ای در رابطه با پرونده سوریه بوده و هستند.

به اعتقاد نویسنده این گزارش با وجود حضور نظامی (اشغالگری) آمریکا در سوریه اما از دیدگاه واشنگتن پرونده سوریه بخشی از پرونده کلان مقاومت است از اینرو حل و فصل آن را موکول به حل و فصل پرونده بزرگتر آن کرده است.

نویسنده این گزارش ضمن بعید دانستن خروج آمریکا از سوریه، تاکید کرد ادامه خطر داعش در سوریه و نیز نزدیک شدن انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در کنار نگرانی از تکرار اشتباه دولت جو بایدن در افغانستان و به تبع آن سرازیر شدن آرا به سوی جمهوری خواهان علت اصلی این امر است.

علاوه بر آن اظهار نظر شماری از مسئولین آمریکایی در رابطه با این که نیروهای کشورشان از سوریه عقب نخواهند نشست نیز دلیل دیگری بر ادامه حضور نظامیان (اشغالگر) آمریکایی در خاک سوریه است.

روزنامه رسمی سوریه: حق خود را برای بازپس‌گیری جولان محفوظ می‌دانیممخفی‌کاری آمریکا در اعلام دقیق قربانیان حملات هوایی واشنگتن در عراق، سوریه و افغانستاننگرانی رسانه صهیونیستی از سامانه‌های راداری جدید روسیه در سوریهسرنگونی 7 موشک اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قوه قضاییه اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: ماجرای گزارش جعلی بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟

به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229146 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند