Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان نیم‌فصل لیگ برتر، دو اردوی تدارکاتی در تهران برگزار کرد و نفرات منتخب «سید محمد ناظم‌الشریعه» پس از پایان این اردوها برای حضور در کشور ایتالیا اعلام شدند.

بر همین اساس سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین درخشانی از مس سونگون، مسعود یوسف، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده از گیتی پسند، سهیل جامدی از مقاومت البرز، علیرضا رفیعی پور، مسلم اولادقباد، محمد شجری از کراپ الوند، باقر محمدی از سن ایچ ساوه و حسین طیبی از بنفیکا بازیکنانی هستند که سرمربی تیم ملی به ایتالیا خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، باقر محمدی، فرهاد فخیم، حمید احمدی، علیرضا رفیعی پور، محمد شجری، مسلم اولادقباد، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، محمدطاها نعمتیان، محمدرضا سنگ سفیدی، حسین طیبی نفرات تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی بودند که از 16 نفر آن، تنها 8 نفر در لیست تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی برابر ایتالیا حضور دارند و این نشان از تغییرات در این تیم است.  

سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین درخشانی مسعود یوسف، مهدی کریمی سهیل جامدی بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند که در لیگ برتر نیز برای تیم خود درخشیدند و توانستند نظر ناظم‌الشریعه را برای حضور در تیم ملی جلب کنند. 

از طرفی دیگر حضور حسن‌زاده، سپهر محمدی و حسین طیبی نیز بار تجربه تیم ملی را به دوش می‌کشند و به نظر می‌رسد ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه فعلی تیم ملی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ایتالیا در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود و بدون شک این دیدار می‌تواند نشان دهد که تیم ملی با این تغییرات چه عملکردی در ادامه خواهد داشت. 

برچسب‌ها فرهاد فخیم مسلم اولاد قباد علی اصغر حسن زاده مس سونگون سید محمد ناظم الشریعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهاد فخیم مسلم اولاد قباد علی اصغر حسن زاده فرهاد فخیم مسلم اولاد قباد علی اصغر حسن زاده مس سونگون سید محمد ناظم الشریعه حسن زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خانه انقلاب» فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

بنبر روایت ایسنا، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

علی تهرانی‌مقدم
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
مجتبی رحماندوست
غلامحسین رضوانی
سمیه رفیعی
مجتبی زارعی
محمد سراج
علیرضا سلیمی
زهره طبیب‌زاده نوری
ابراهیم عزیزی
پیمان فلسفی
زینب قیصری
سمیه گلپور
زهره‌سادات لاجوردی
سیدنظام‌الدین موسوی
احمد نادری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902432

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم