Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین عباسیان درباره روند هوادار تا اینجای فصل و شرایط خودش در این تیم صحبت کرد.

معین عباسیان، بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر شرایط‌‌ مان به نسبت روزهای اول خیلی خوب شده است. ما در هفته‌های اول هم بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم که توام با نتیجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان می‌توانستند زیبایی بازی‌های ما را تائید کنند که در نهایت توانستیم با برد مقابل ذوب‌‌آهن و نتایج دیگر، اندکی از فشار خارج شویم. بدشانسی، سهل انگاری و اشتباهات داوری در عدم نتیجه‌گیری تاثیر داشت که خدا را شکر اوضاع در حال حاضر خوب است.

وی درباره عملکردش تا اینجای فصل عنوان کرد: وقتی خودت خوب باشی اما تیمت نتیجه نگیرد اهمیتی ندارد. به همین دلیل هم در ابتدای فصل از خودم راضی نبودم. تمام سعی و تلاشم از ابتدای فصل کمک به هوادار بود. تک تک بازیکنان هم تلاش‌شان پیشرفت تیم بود. امیدوارم بتوانم شرایط خوبم را حفظ کنم و در ادامه مسیر هم برای تیم مفید باشم.

عباسیان درباره کار زیر نظر عنایتی هم افزود: آقارضا برای من مانند برادر است. برای همه بازیکنان مانند برادر است. با او در تیم‌های دیگر کار کرده‌ام. در تیم فعلی‌مان رفاقت حرف اول را می‌زند و جو بسیار خوبی حکم‌فرما است. مطمئنا نفر اول در برپایی چنین اتمسفر خوبی عنایتی است. در تیم بیشتر با هم رفیق هستیم تا هم‌تیمی. این مساله باعث آرامش‌ بخش بودن جو تیم هوادار شده است.

ستاره هواداری‌ها درباره حریفان هوادار تا این هفته گفت: قرعه ما تا امروز سخت بوده و تقریبا مقابل تمام مدعیان بازی کرده‌ایم. در همان بازی‌ها هم نمایش خوبی داشتیم اما خوشبختانه از این بعد می‌توانیم با آرامش بیشتری بازی کنیم. برد مقابل ذوب‌آهن هم کمک کرد تا از زیر فشار خارج شویم. بین تیم‌هایی که بازی کردیم در درجه اول سپاهان تیم بسیار قدرتمندی نشان داد. استقلال هم تیمی خوب بود.

عباسیان درباره اهداف شخصی‌اش تصریح کرد: قطعا هر بازیکنی رویاهایی دارد و من هم دوست داریم به تیم ملی و باشگا‌های بزرگتر برسم اما تمام تمرکز فعلی من هوادار است و می‌خواهیم با کسب رتبه خوب فصل را به پایان برسانیم. مدیران روی ما فشاری نگذاشتند و هدف‌ ما در فصل اول کسب نتایج شایسته بوده و امیدواریم در بازی‌های آینده هم خوب کار کنیم و رتبه شایسته‌ای کسب کنیم.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زیبایی شکر بازی ذوب آهن استقلال تیم ملی معین عباسیان تیم هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم