Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:22:39 GMT

رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» بسیجیان شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۸۰۸۰

رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» بسیجیان شیراز برگزار شد

ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» بسیجیان سپاه بقیةالله(عج) شیراز عصر روز گذشته، یکشنبه ۲۸ آذرماه در جاده شیراز ـ مرودشت و میدان تیر ارتش برگزار شد.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز عصر یکشنبه ۲۸ آذر  در حاشیه این رزمایش گفت: امروز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تحت عنوان «پیامبر اعظم ۱۷» یادبود شهید حجازی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید علیپور با بیان اینکه این رزمایش همگام با بقیه رده‌های سپاه در برای ایجاد امنیت و مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمن شکل گرفته است، افزود: تمرین‌های گردان‌های بسیج بر اساس نوع تهدیداتی که در حوزه سرزمینی هر رده رزمی متصور است، انجام می‌شود.

او بیان کرد: مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس دفاع از کوی و برزن است و هر ناامنی و تهدیدی که از نوع تهدید دفاعی یا امنیتی است، بسیجیان این گردان‌ها آموزش دیده و در این رزمایش تمرین عملی آن را انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز ادامه داد: مأموریت اصلی گردان‌های کوثر هم امداد و نجات در حوادث و بلایایی که اتفاق می‌افتد که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

علیپور عنوان کرد: بحمد الهی امروز شاهد حضور پرشور و پرنشاط بسیجیان در این رزمایش هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش پیامبراعظم شیراز استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود