Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ با انجام چهار دیدار در شهرهای ماهشهر، تبریز، آبادان و تهران پیگیری می‌شوند.

در مهمترین دیدار‌های جام حذفی دیروز تیم فوتبال استقلال تهران پس از ۱۲۰ دقیقه بازی به تساوی یک - یک با نود ارومیه رسید تا کار ۲ تیم به ضربات پنالتی کشیده شود و آبی پوشان در ضربات پنالتی موفق‌تر ظاهر شدند و با نتیجه یک (۴) - (۲) یک نود ارومیه را شکست دادند و راهی دور بعدی جام حذفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر ستارگان اورکی اسلامشهر را شکست داد. فولاد خوزستان با سه گل شهرداری نوشهر را بدرقه کرد. گل گهر سیرجان هم با نتیجه چهار بر صفر شهرداری آستارا تحت هدایت فرشاد پیوس را در هم کوبید.

خلیج فارس ماهشهر - هوادار/ ساعت ۱۴:۳۰

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر که فصل گذشته در لیگ دسته سوم حضور داشت، امسال با معاوضه امتیازش با تیم محتشم تبریز به لیگ دسته دوم آمد. شاگردان موسی قنواتی تا کنون از پنج بازی برگزار شده در لیگ دسته دوم چهار امتیاز کسب کرده اند و در رده یازدهم جدول قرار دارند. ماهشهری ها در مرحله قبلی جام حذفی موفق شده بودند با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهند و امیدوارند امروز هم از سد هوادار لیگ برتری بگذرند.

هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی فصل گذشته موفق شد از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کند. هوادار در هفته‌های جاری لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و امیدوارند در تکمیل نتایج خوبشان در بازی های اخیر در ماهشهر هم تیم خلیج فارس را شکست بدهند و راهی مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی شوند.

تراکتور تبریز - مس رفسنجان / ساعت ۱۵

تراکتور در حالی میزبان مس رفسنجان است که ده روز پیش در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب این تیم  شد؛ شاگردان سولدو از انگیزه زیادی برای جبران این شکست و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی برخوردار هستند. پرشور‌ها در لیگ برتر امسال نتایج خوبی کسب نکرده اند و می‌توانند با کسب قهرمانی در جام حذفی راحت‌تر راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده شوند.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در سومین فصل حضورش در این تیم تا کنون نتایج خوبی کسب کرده است و مسی ها با ۱۸ امتیاز هم اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند. خط حمله مسی‌ها در بازی‌های اخیر بسیار خطرناک ظاهر شده و تراکتور با وجود این که امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان است، اما مطمئنا پرشورها روز سختی را پیش رو دارند.

صنعت نفت آبادان - شمس آذر قزوین / ساعت ۱۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی در آبادان میزبان شمس آذر قزوین است که مثل سال‌های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. امسال نیز با تکیه بر جوانانش در مسابقات لیگ برتر حاضر شده  و هم اکنون با ۹ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارد. صنعت نفت علی رغم سابقه طولانی اش در فوتبال کشورمان هیچگاه موفق نشده است در رقابت‌های جام حذفی قهرمان یا نایب قهرمان شود و نفتی ها امسال امیدوارند با سرمربیگری علیرضا منصوریان در جام حذفی شگفتی ساز شوند. طالب ریکانی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه و حسن بیت سعید بازیکنان با تجربه‌ نفتی‌ها هستند و مسلما این بازیکنان می‌توانند نقطه اتکای خوبی برای منصوریان در این رقابت‌ها باشند.

شمس آذر قزوین شهریور سال ۱۳۹۹ امتیاز تیم کاسپین قزوین را خرید و امسال نیز با خرید امتیاز بادران تهران در لیگ دسته یک حضور پیدا کرد. شمس آذری ها  با ده امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ یک قرار دارند. آن‌ها تیمی کاملا ناشناخته برای نفتی‌ها هستند و امیدوارند به همین دلیل با دست پر به قزوین برگردند.

پرسپولیس تهران - ویستاتوربین تهران / ساعت ۱۷:۳۰

پرسپولیس پس از استقلال با ۶ قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی فوتبال ایران است. شاگردان یحیی گل محمدی در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تازه تاسیس ویستا توربین تهران هستند و احتمالا گل محمدی در این دیدار به بازیکنان جوان و کمتر بازی کرده پرسپولیس در لیگ برتر فرصت بازی خواهد داد. وحدت هانانوف و منوچهر صفروف بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس به دلیل پنجره بسته نقل و انتقالاتی این تیم نمی‌توانند سرخپوشان پایتخت را در این دیدار همراهی کنند.

بازیکنان ویستا توربین با توجه به این که باید در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کنند، مطمئنا از انگیزه مضاعفی برای دیدار با پرسپولیس برخوردار هستند و امیدوارند مقابل سرخپوشان شگفتی ساز شوند.

بیشتر بخوانید

سرمربی تراکتور: می‌خواهیم بازی با مس رفسنجان را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور تبریز فدراسیون فوتبال رقابت های جام حذفی تیم فوتبال مس رفسنجان رقابت ها لیگ برتر لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک