Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@18:17:41 GMT

عنایتی: نمی‌خواهیم در جام حذفی غافلگیر شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۸۲۳۷

عنایتی: نمی‌خواهیم در جام حذفی غافلگیر شویم

آفتاب‌‌نیوز :

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با تیم خلیج فارس ماهشهر در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهارکرد: ماهشهر برای ما تیمی کاملا ناشناخته است و بازی سختی داریم. مطمئنا ماهشهر انگیزه دارد که شگفتی خلق کند و ما این موضوع را می‌دانیم. امیدوارم بازی خوبی شود.

وی بیان کرد: باتوجه به این که بازی‌های لیگ برتر فشرده است، سعی کردیم برای بازی فردا از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم، ولی تمام آن چه باید به بازیکنان می‌گفتیم را گفتیم و می‌دانیم فردا یک رقابت خیلی سختی داریم و باید خیلی انگیره داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و نمی‌خواهیم غافلگیر شویم و می‌خواهیم با یک شرایط خوب زمین را ترک کنیم.

وی افزود: شناختی از تیم ماهشهر نداریم، اما یک بازی از این تیم را دیدیم و متوجه شدیم با یک تیم سخت کوش بازی داریم و این را به بازیکنان گوشزد کردیم.

عنایتی درباره غایبان تیمش، گفت: محروم نداریم، اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. ستاری، قاضی، پورمحمد باقری و شجاعیان را نداریم، اما جایگزین‌ها در بازی با ذوب آهن نشان دادند که می‌توانند کار‌های بزرگ انجام دهندو. ان شاءالله فردا هم با تمام توان و انرژی کار کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. البته از بازیکنان باتجربه مان هم استفاده می‌کنیم و بین بازیکن فیکس و ذخیره مان هیچ تفاوتی نیست.

همچنین موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر، اظهارکرد: در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم. جا دارد از تمام مسئولانی که کنار ما بوده اند، تشکر کنم و امیدوارم در ادامه کنار ما باشند. تیم ما به صورت شخصی اداره می‌شود و دو تا سه نفر تیم را مدیریت نمی‌کنند. اگر حمایت‌ها ادامه داشته باشد از تیم ما بیشتر خواهید شنید.

وی بیان کرد: بازی استقلال و نود ارومیه به ضربات پنالتی کشیده شد و استقلال در ضربات پنالتی برد و این جام، جام شگفتی‌ها است و ما نیز از قاعده مستثنی نیستیم. فردا یک بازی با کیفیت و جوانمردانه را از تیم ما خواهید دید. بازیکنان ما یک دل شده اند که شگفتی ساز شوند و این اتفاق فردا رقم می‌خورد. با تمام احترامی که برای تیم هوادار قائل هستم، اما فردا حتما یک روز بسیار سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر عنوان کرد: یک بازیکن محروم داریم، اما جایگزین او خیلی قوی‌تر کار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا عنایتی جام حذفی فوتبال تیم فوتبال هوادار تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم