Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:58:33 GMT

۵ نفر در تصادف محور سراوان - سوران در آتش سوختند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۸۲۹۷

۵ نفر در تصادف محور سراوان - سوران در آتش سوختند

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، دکتر فریبرز راشدی بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه در کیلومتر ۲۷ محور سراوان_سوران رخ داد که شدت ضربه سبب آتش سوزی وسایل نقلیه و در نتیجه جان باختن سرنشینان ۲ خودرو شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از بروز حادثه یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان تاکید کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت بالا و قاچاق سوخت و اتباع بیگانه از مهمترین معضلات در محورهای ارتباطی سیستان و بلوچستان بشمار می روند که علاوه بر به خطر انداختن جان شهروندان هزینه های سنگینی را به حوزه بهداشت و درمان استان تحمیل می کند.

سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون سیستان و بلوچستان سراوان سانحه رانندگی آتش سوزی خودرو آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان