Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار معاون ساخت و نگهداری راه فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی در شهرستان کوهرنگ و مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: باید در تخصیص بودجه در سال ۱۴۰۱ پیوست عدالت مدنظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بسیاری از راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری خاکی هستند و تردد در آن‌ها به سختی انجام می‌شود، نامناسب بودن جاده‌ها موجب بالا رفتن اصطحلاک خودرو‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید

باید تخریب و آواربرداری مناطق زلزله زده به ۳۰ واحد در روز برسد

حیدری اضافه کرد: وضعیت راهدارخانه‌ها در محور‌های کوهستانی و صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری بسیار نامناسب است، همچنین کمبود ماشین‌آلات راهداری نیز مشهود بوده، بنابراین باید امکانات و ساختمان مناسب برای راهدارخانه‌ها تامین شود.

او ادامه داد: به‌علت بارش برف راه ارتباطی تعدادی از روستا‌های شهرستان کوهرنگ مسدود می‌شود، به‌نظر می‌رسد باید بازگشایی این مسیر‌ها در اولویت باشد تا حمل و نقل مصالح در مناطق زلزله‌زده با مشکل مواجه نشود.

در ادامه خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تلاش می‌شود در تخصیص اعتبار به بهسازی راه‌های روستایی بحث عدالت مورد توجه قرار بگیرد و به استان‌های محروم اعتبار بیش‌تری اختصاص پیدا کند.

او از تخصیص اعتبار برای بهسازی راه‌های روستایی در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: امکان انجام ماده ۲۳ برای احداث راه‌های روستایی وجود ندارد و این مسئله مربوط به پروژه‌های راه‌سازی بزرگ است.

مقبلی در خصوص کمبود ماشین‌آلات راهداری در کشور، خاطرنشان کرد: اگر در بودجه ۱۴۰۱ نمایندگان موافقت کنند که ماشین‌آلات زیر پنج سال کارکرد بدون عوارض گمرکی وارد کشور شوند، می‌توان با این اعتبار ماشین‌آلات بیش‌تری را خریداری کرد.

او افزود: در صورت خریداری ماشین‌آلات راهداری در سال آینده تعدادی خودروی سبک و سنگین راهداری به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا خواهد کرد.

مقبلی با تاکید بر اینکه راهداران در سرما و گرما در جاده‌ها حضور دارند، گفت: تلاش می‌شود برای احداث و تجهیز راهدارخانه‌ها در چهارمحال و بختیاری مبلغی اختصاص پیدا کند، همچنین هر ساله برای تامین لباس و کفش به راهداران اعتباری اختصاص پیدا می‌کند.

او در پایان در خصوص تخصیص قیر به راه‌های روستایی، عنوان کرد: در صورت تامین آسفالت قیر تخصیص پیدا می‌کند، اگر استانی نتواند اعتبار راه روستایی را جذب کند، این اعتبار به سایر استان‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های روستایی چهارمحال و بختیاری راه های روستایی اختصاص پیدا ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌آلات باید شناسه کالا بگیرند
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم