Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «از سرنوشت» گفت: تلویزیون همواره بستری مناسب برای حضور نسل جوان است، زیرا در سینما یا نمایش خانگی تهیه کنندگان ریسک استفاده از چهره های جوان را به خود نمی دهند.

حبیب دهقان نسب در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تاریخی مربوط به دوران قاجار هستم، فیلمبرداری اثر به نیمه رسیده اما فعلا از ما تعهد گرفته شده که در مورد اطلاعات آن صحبتی انجام ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: به نظر من فیلمنامه این سریال تاریخی به شدت جذاب است، نقشی هم که به من پیشنهاد شده کاراکتر خوبی است، البته تفاوت فاحشی نسبت به آثار گذشته ام ندارد اما بالاخره هر نقشی در زیر لایه های خود نسبت به سایر آثار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره حضور خود در سریال «سرجوخه» اضافه کرد: خوشحالم که در این اثر حضور داشتم، سرجوخه از جمله آثار موفق تلویزیون در سال جاری بود که از سوی مخاطبان هم با استقبال روبرو شد، از نظر من یکی از دلایل موفقیت این سریال بهره گیری از بازیگران جوان و ناشناخته‌ای بود که از تئاتر راهی تلویزیون شده بودند. 

وی درباره حضور جوانان در عرصه بازیگری اضافه کرد: وقتی یک بازیگر خوب جوان را برای یک نقش انتخاب می کنیم از آنجا که مخاطب پیشتر با او خاطره ای نداشته کاراکترش را باور می کند، اما وقتی همان نقش را به یک بازیگر مطرح می دهیم مخاطب به دلیل تعدد آثاری که از آن بازیگر دیده دیگر نمی تواند به راحتی با وی همذات پنداری نماید. 

بازیگر سریال «از سرنوشت» در همین رابطه ادامه داد: تلویزیون همواره بستری مناسب برای حضور نسل جوان است، زیرا در سینما یا نمایش خانگی تهیه کنندگان ریسک استفاده از چهره های جوان را به خود نمی دهند اما در سریال تلویزیونی یک چهره جوان می تواند در طول مدتی که اثر ادامه دارد خودش را ثابت کند، این تنوع نیاز امروز سینما و تلویزیون است. ما باید چهره های تازه آورده آموزش دهیم و به آنها فرصت آزمون خطا بدهیم.

بازیگر سریال «ازسرنوشت» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» در سه فصل تولید شده است و دو فصل اول را آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به صورت مشترک کارگردانی کردند و سال گذشته پخش شد و فصل سوم نیز به کارگردانی محمدرضا خردمندان به تازگی به کار خود پایان داده و تا آنجایی که می دانم مخاطب آن را دوست داشته است. 

وی درباره رونق دوباره سینما و تلویزیون اضافه کرد: این اتفاق بسیار خوبی بعد از دو سال رکود در تولیدات است، در این دو سال بازیگران و عوامل زیادی بیکار بوده و سختی های فراوانی کشیدند، شروع دوباره تولیدات و همین طور باز شدن سینماها امید را بار دیگر راهی این عرصه ها کرده است. 

دهقان‌نسب با تاکید بر روند واکسیناسیون خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم سرزمینم هرچه سریعتر دوز سوم واکسن را دریافت کنند تا همه بتوانیم به سال آینده به عنوان سالی بدون کرونا نگاه کنیم، این اصلی ترین وظیفه هر انسان در شرایط کنونی است که به خاطر خود و جامعه نسبت به تزریق واکسن مقاومت نکند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حبیب دهقان نسب اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حبیب دهقان نسب اخبار سینما دهقان نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو