Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ را یکی از اقدامات مهم و انقلابی مدیریت شهری در ۱۰۰ روزه گذشته عنوان کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ترکیب فعلی شورای شهر ششم با شعار "‌تهران سربلند" پا در عرصه خدمت به شهروندان تهرانی گذاشت تا پس از گذشت یک دوره رخوت و بی‌عملی، تهران و تهرانی‌ها دوباره شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و باز شدن گره‌های کور از این کلان‌شهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا حدود 100 روز از فعالیت شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید گذشته و اعضای شورای شهر تهران با قرار گرفتن در مقابل دوربین تسنیم به برخی از اقدامات انجام شده طی 100 روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرده‌اند.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده طی 100 روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: با شروع به کار شورای ششم و با توجه به شناختی که به مسائل شهری داشتیم در چند جبهه کاری، کار خود را شروع کردیم؛ مهمترین کاری که انجام شد راه‌‌اندازی کارگروه‌های 11 گانه‌ بود که این کارگروه‌ها با حضور متخصصین مختلف تشکیل شد تا بتوانند با تولید طرح‌ها و لوایح مورد نیاز، اعضای شهر تهران را یاری کنند؛ در این بخش از ظرفیت دانشگاه‌ها هم کمک گرفتیم.

وی با اشاره به خروجی طرح‌ها از کارگروه‌های اشاره شده گفت: نخستین خروجی‌های این طرح در راستای بهبود حمل و نقل عمومی بوده که بر اساس آن در اصلاحیه بودجه توانستیم در یک بخش 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص بدهیم که یک تصمیم انقلابی بود.

تشکری هاشمی تصریح کرد: انتقال نمایشگاه‌ها به محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب، یکی دیگر از اقدامات در این 100 روز محسوب می‌شود چرا که برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهر مزاحمت‌های زیادی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرده بود و ما مصوب کردیم که برگزاری نمایشگاه‌ها به محل نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.

عملکرد 100 روزه شهرداری و شورای شهر تهران/ تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمامعملکرد 100 روزه شهرداری و شورای شهر تهران/ در اولویت قرار گرفتن و توسعه حمل‌‌و‌نقل عمومی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری و شورای شهر تهران نمایشگاه ها نقل عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو