Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اواخر هفته گذشته، مرد جوانی همراه مادر پیرش به اداره پلیس در محله ولنجک مراجعه کرد و به ماموران پلیس گفت: مادرم در خانه تنها زندگی می کند. چند روز قبل زن میانسالی را به نام ملیحه برای پرستاری از  مادرم استخدام کردم. مادرم از پرستارش راضی بود تا اینکه متوجه شد طلا ها و انگشتر هایش از خانه ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت جعلی زن پرستار فاش شد

بدین ترتیب پس از شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد. ماموران پلیس در تجسس ها متوجه شدند هویت زن 45 ساله جعلی است و وی به عنوان پرستار دست به سرقت طلاجات زده است.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با بازبینی دوربین های مداربسته خیابان های نزدیک محل وقوع جرم موفق به شناسایی سارق شدند و در ادامه با تحقیقات میدانی ماموران با سرنخ های به دست آمده موفق به شناسایی مخفیگاه زن جوان شدند.

دستگیری سارق طلاجات پیرزن تنها در ولنجک

متهم که در خانه حضور داشت، پس از مواجه با پلیس خودش را تسلیم ماموران کرد این در حالی بود که ماموران پلیس طلاهای سرقتی پیرزن تنها را در خانه متهم کشف کردند.

سارق 45 ساله پس از انتقال به کلانتری لب به سخن باز کرد و عنوان کرد بخاطر نیاز مالی دست به سرقت طلاها زده است.

تحقیقات ماموران پلیس نشان داد زن جوان هیچگونه سابقه سرقتی ندارد و برای اولین بار با طراحی یک نقشه طلاجات زیادی از خانه پیرزن تهرانی سرقت کرده است.

بنابراین گزارش، زن جوان پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به دادسرای منتقل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پرستاری طلا دستگیری سارق سرقت طلاجات وقوع جرم اخبار حوادث پرستار سرقت زن هویت دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام محمد شیری بازیگر قیمت دلار فال بارش برف ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران