Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پویش «یلدا به شرط مهربانی» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند استان راه‌اندازی شده است.

او ضمن تقدیر از کمک‌های مردم نیکوکار استان، خیران و مؤسسات خیریه به خانواده‌های نیازمند افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۲ هزار و ۳۵۵ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان

محمدی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اضافه کرد: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی (میوه، آجیل و شیرینی) خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

او با اشاره به فعالیت ۱۲۴ مرکز نیکوکاری در استان ادامه داد: مراکز نیکوکاری محله ور توسط نیرو‌های مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی می‌شوند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های شما را به دست نیازمندان می‌رسانند.

محمدی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۵ هزار و ۲۵۰ فرزند محسنین و یتیم اضافه کرد: حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب فرزند معنوی‌شان واریز کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد