Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود ۴۵روز پیش پرسپولیس ۲بازیکن تاجیکستانی به‌نام‌های وحدت هانانوف و منوچهر صفروف جذب کرد؛ بازیکنانی که گفته می‌شود یکی از آنها مدافع راست و دیگری وینگر راست است. با این حال چنان که می‌دانید این دو نفر به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تاکنون نتوانسته‌اند برای پرسپولیس به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه به‌خاطر داستان تاریخی- فرسایشی طلب گابریل کالدرون محکوم شده و تا زمانی که پول به‌طور کامل در حساب مربی آرژانتینی قرار نگیرد، پنجره باز نخواهد شد. مدیران پرسپولیس مدت‌هاست برای گشوده شدن پنجره وعده امروز و فردا را می‌دهند. آخرین تاریخی که مجید صدری، سرپرست باشگاه اعلام کرد جمعه گذشته بود، اما دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب پنجره باز نشده و طبیعتا تاجیک‌ها هم حق بازی ندارند.

پرسپولیس امروز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باید به مصاف ویستا توربین برود؛ یک تیم لیگ دویی که حداقل روی کاغذ نباید تهدیدی جدی برای سرخ‌ها باشد. درصورتی که پنجره قرمزها باز می‌شد، یحیی گل‌محمدی در این مسابقه آسان با آسودگی و فراغ بال می‌توانست از هانانوف و صفروف سود ببرد و آنها را آزمایش کند. شاید در مسابقات سنگین لیگی امکان چنین آزمایشی وجود نداشته باشد، اما داستان بازی حذفی آن هم برابر تیم دسته دومی فرق می‌کند. با این همه باز نشدن پنجره بار دیگر در روند استفاده از این بازیکنان وقفه انداخته است. البته این احتمال ‌وجود دارد که در آخرین ساعت مجوز گشایش پنجره و استفاده از خریدهای جدید صادر شود.

کد خبر 644408 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان خارجی جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نقل و انتقال بازیکنان خارجی جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

کد خبر 6097464

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی