Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در جلسه فوق‌العاده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که یکشنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت پراکندگی سویه جدید اُمیکرون در کشور و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار این ویروس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت بهداشت در این گزارش تاکید کرد افرادی که دوز اول واکسن خود را تزریق کرده اند به سرعت دوز دوم را هم دریافت کنند و تمامی شهروندانی که حداقل سه ماه از دریافت دوز دوم آن‌ها گذشته جهت دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
همچنین در این جلسه مقرر شد از روز دوشنبه مراکز واکسیناسیون به منظور سهولت در روند دریافت واکسن فعالیت خود را مانند ماه‌های گذشته از سر گیرند.
ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه فوق العاده خود و با توجه به سرعت انتشار بالای اُمیکرون بر تشدید مراقبت‌های اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در مهمانی‌های خانوادگی و اماکن عمومی تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی حتما پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت بویژه استفاده از ماسک توسط مراجعین و کارکنان را با دقت اجرایی کنند و بازرسی از این مراکز نیز با شدت بیشتری انجام شود و در صورت عدم رعایت سریعا مراکز متخلف تعطیل شود.
بر این اساس از همه مردم خواسته شد فاصله گذاری اجتماعی را با حساسیت رعایت کنند و در روز‌های منتهی به یلدا از تردد و تجمع در مراکز شلوغ و اجتماعات پرهیز کنند.
وزارتخانه‌های کشور و بهداشت و درمان و اموزش پزشکی نیز محدودیت ورود مسافر از کشور‌های آلوده را اعلام و تدابیر لازم را برای اطمینان از سلامت مسافران اتخاذ کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: بی‌تردید دشمن برای این موضوع نقشه کشیده و درصدد ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه است، بنابراین دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی‌داشت روز معلم بیان کرد:
معلمی شغل بسیار مقدسی است و هیچ شغلی به اندازه تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تعلیم و آموزش اشاره فرموده بنابراین باید به وجود آموزگاران افتخار کرد و قدر و منزلت آنان را دانست.

وی ادامه داد: آموزگاری و تعلیم و تعلم، مسئولیت بااهمیت و ارزشمندی است و قرآن، معجزه پیامبر اسلام نیز به عنوان کتاب زندگی است و خداوند در آن به قلم و نوشتن قسم یاد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات