Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:48:12 GMT

حضور ۱۷ کشور جهان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۸۸۹۴

حضور ۱۷ کشور جهان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

قصه‌گویان، داوران، استادان و میهمانانی از سراسر جهان در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان حضور دارند.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، 22 میهمان از 17 کشور جهان همراه با یک داور از لبنان و یک مدرس ورکشاپ از ایتالیا، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوشا ونکاترامان، دیواکی بهوجانگ گجره، مِهِر گِهی، نیاتی وایدیامهتا، شالینی باجاج و هِما سوبرامانیان از هند، مارسلا سابیو از آرژانتین، نور اظهر ایشاک از مالزی، شاینا جونز از کانادا، پاتریک مُهر از سوییس، بئاریس کوئینتانا واله از کوبا، راکوئل لوپز از اسپانیا، ورونیکا آنتی پولو از کانادا و فیلیپین، روبن کوربت از مکزیک، بالتسی تساتسی از آفریقای جنوبی، آرگین کوبین از ترکیه، احمد راشدی از عمان، رایده قرمازی از تونس، پائولا بالبی از ایتالیا، بونی فاسه اوفوگو از کامرون و اسپانیا، حیتام شکری از مصر و دنیس اسد از فلسطین قصه‌گوهایی هستند که از کشورهای مختلف در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند.

در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌گویانی از پنج قاره آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا در بخش «بین‌الملل» جشنواره حضور دارند.

بدین ترتیب 22 شرکت‌کننده خارجی از کشورهای سوییس، مالزی، مکزیک، ترکیه، عمان، کوبا، اسپانیا، آفریقای جنوبی، کانادا، هندوستان، مصر، فلسطین، تونس، ایتالیا، آرژانتین و آفریقا با 19 قصه‌گوی ایرانی در بخش «بین‌الملل» جشنواره به‌رقابت می‌پردازند.

همچنین سارا قصیر از کشور لبنان داور این دوره از جشنواره است و آنتونیو روچا قصه‌گوی برزیلی نیز ورکشاپی را با عنوان «فراتر از صدا» در نخستین روز جشنواره برگزار کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت قصه گویی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان