Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زای روستایی و مشاغل خانگی بنیاد برکت در سال ۹۸ و ۹۹ در شهرستان‌های خلخال، کوثر و بیله‌سوار اجرا شد.

او اظهارکرد: تاکنون از ۸۵۰ طرح زود بازده و خانگی در روستاهای استان حمایت شده و بزودی بیش از چهار هزار فرصت شغلی جدید در شهرستان‌های هدف ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری با اشاره به نحوه حمایت از کارگاه‌های تولیدی راه‌اندازی شده و اشتغال‌زا از سوی بنیاد برکت گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه تنفس‌دار با کارمزد بانکی چهار درصد و با بازپرداخت ۴۸ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده و سقف این تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال برای متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زا است.

او با بیان اینکه عملکرد بنیاد برکت در حوزه اشتغال‌زایی مناطق محروم این استان مناسب بوده و این نهاد نقش مثبتی در حل مشکل اشتغال در مناطق محروم روستایی از جمله شهرستان خلخال داشته است. افزود: ۵۳۰ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا را در مناطق محروم روستایی خلخال اجرا شده است.

اصغری بیان کرد: با هدف ایجاد اشتغال پایدار روستایی در حوزه مشاغل خرد و اجتماع محور تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت بانکی در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زای روستایی خلخال قرار گرفته و تا پایان امسال نیز ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال‌زای بنیاد برکت پرداخت خواهد شد.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان به تلاش برای اجرا و توسعه طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق محروم روستایی اشاره کرد و گفت: امسال با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت بانکی به مجریان ۱۵۰ طرح اشتغال روستایی در حوزه تولید کشاورزی ، تولید پوشاک ، دامداری ، زنبورداری ، پرورش مرغ و ماکیان ۷۵ درصد از اهداف اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۰ محقق شده و تاکنون نیز هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خلخال ایجاد شده است.

اصغری با بیان اینکه خلخال جزو ۲ شهرستان برتر با تنوع شغلی بسیار بالای استان اردبیل است، افزود: برای بهره‌مندی متقاضیان طرح‌های شناسایی شده جدید از تسهیلات بانکی بنیاد برکت در روستاهای خلخال تلاش می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت فرصت های شغلی طرح های اشتغالزا تسهیلات ارزان قیمت طرح های اشتغال زا بنیاد برکت اشتغال زایی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی