Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نایب رئیس مجلس گفت: مشکلات روستاهای اردبیل را در کم‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف‌سازی خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نیکزاد شامگاه یکشنبه به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات روستای تازه‌کند شریف آباد شهرستان اردبیل قرار گرفت و با اهالی دیدار صمیمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار اهالی روستا مهمترین مطالبات خود از نائب رئیس مجلس شورای اسلامی را حل مشکل منبع آب و حصار و بازسازی مدرسه قدیمی و حصارکشی و ساماندهی قبرستان روستا و تداوم اجرای طرح هادی و تداوم اجرای طرح آبیاری نوین ایجاد سالن ورزشی عنوان کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس برای حل مشکل منبع آب روستا 100 میلیون اختصاص داد و گفت: این مشکل طی یک هفته برطرف می‌شود.

نیکزاد از حصارکشی مدرسه قدیمی و قبرستان روستا نیز تا پایان امسال خبر داد و گفت: دو مورد از کوچه روستا نیز تا پایان سال زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان اردبیل را باتوجه به ظرفیت کشاورزی منطقه و مدیریت مصرف آب موظف به اتمام طرح آبیاری نوین در روستا و تسهیل این موضوع خارجی ازهرگونه بروکراسی‌های اداری کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از ایجاد گذرگاه در جاده اصلی برای ورود به روستا خبرداد و گفت: احداث مسکن برای نیازمندان نیز در روستا بعد از اختصاص زمین از منابع طبیعی توسط بنیاد مسکن انجام می‌شو‌د.

9 میلیارد تومان برای رفع مشکلات روستای سیل‌زده چم مهر پلدختر نیاز استگلایه فرمانده سپاه قزوین از مسئولان/ به جای پشت میزنشینی مشکلات روستاها را به صورت میدانی حل کنیددستور‌ رئیس دادگستری خوزستان برای رفع مشکلات روستا‌های هویزه و دشت آزادگان / پیگیر مطالبات ‌روستا‌ییان و دامداران هستیم200 روستا در دلفان مشکل آب شرب دارند

تعدادی از اهالی مشکلات خود را به صورت نامه تقدیم نائب رئیس مجلس شورای اسلامی کردند و وی هم به پیگیری و اقدامات عملی این مشکلات قول مساعد داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عمران و آبادانی و توسعه روستاها را برای جلوگیری و کاهش مهاجرت اولویت اساسی عنوان کرد و گفت: در این زمینه نباید مدیران دستگاه‌های مربوطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نیکزاد روستا‌ها را مهد تولید و رونق اقتصاد عنوان کرد و افزود: حمایت از روستاییان در عرصه‌های مختلف مبنای کار است و بنده با جدیت پیگیر مطالبات روستاییان هستم.

روستای تازه کند شریف آباد شهرستان اردبیل پنج شهید والامقام حسن شریفی، علی صادقی، صابر طلعتی، رقیه فری و ناصر شهبازی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است و اهالی در برگزاری مراسمات معنوی و عزاداری‌های ماه محرم پیشگام هستند.

انتهای پیام/141/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از هم‌اکنون آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغ یک هفته ‌فرصت دارند.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بامداد امروز ۱۳ اردیبهشت، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که به دور دوم راه یافته‌اند آغاز شده است، اظهار کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به حوزه‌هایی که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

او خاطرنشان کرد: دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: در دور نخست انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد، در حوزه انتخابیه خدابنده سعید رفیعی با ۱۶ و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

رفیعی عنوان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز نیز مصطفی طاهری به عنوان منتخب به مجلس راه یافته و نفر دوم چون موفق به کسب آرا لازم نشد، دو نفر وارد مرحله دوم شد که نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رای و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند