Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:48:50 GMT

طرز تهیه خوراک مرغ فرانسوی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۲۳۴

طرز تهیه خوراک مرغ فرانسوی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی به خانه برمی‌گردیم، از یک کارشناس آشپزی برای آموزش روش تهیه خوراک مرغ فرانسوی دعوت کرد.

برای تهیه این غذای خوش طعم احتیاج داریم به:

سینه ی مرغ ۴۰۰گرم، پیاز، روغن، زردچوبه، فلفل، نمک برای مزه دار کردن سینه ی مرغ، قارچ ۱۰۰گرم، فلفل دلمه ای رنگی ۱۰۰گرم، سس مایونز ۱۰۰گرم، خامه ۱۰۰گرم، نمک و فلفل قرمز به میزان لازم، کلم بروکلی، گل کلم، هویج، سیب زمینی و کمی برنج تند برای کنار غذا

در ادامه، آموزش مرحله به مرحله خوراک مرغ فرانسوی را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

طرز تهیه خورش پیچاق قیمه + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلاقیت و نوآوری خلاقیت هنری ترفندهای آشپزی آشپزی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور

مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، سیداحمدرضا سید علیان در حاشیه بازدید از شرکت دامداران نیشابور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به جای کلمه ضایعات بخش کشاورزی بهتر است از کلمه بقایا و پسماندهای این بخش استفاده کنیم و این بقایای بخش کشاورزی وحتی خانگی می‌تواند در کارخانجاتی تبدیل به خوراک دام شوند.

وی ادامه داد: پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه بصورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده و کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه ای اهمیتی بالاتر از بقایا و بازماندهای این بخش دارد.

سید علیان بیان کرد: در کشور 8 سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

علی مبارکی، معاون سازمان ومدیر جهاد کشاورزی نیشابور نیز در این بازدید اظهارداشت: شهرستان نیشابور از شهرستان های پیشرو در زمینه دام در استان است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده تشکل های بخش دامی شهرستان ادامه داد : این شهرستان با بیش از 61 هزار راس دام سنگین و تولید شیری حدود 26 هزار تن در سال در استان در رتبه اول و در تولید گوشت با 7 هزار و500 تن در سال، رتبه دوم استانی را دارد.

مبارکی با تاکید این نکته که یکی از عوامل محدود کننده توسعه بخش کشاورزی تولید نهاده است؛ بیان کرد: در بخش کشاورزی بیش از 30 درصد بقایا داریم و قسمت عمده آن یا سوزانده و یا به دور ریخته می شود که باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی نیز می شود و از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده های خام دامی از خارج کشور داریم، لذا لازم است در خصوص صدور مجوزها وتسهیلات لازم جهت بازگرداندن این پسماندها به چرخه خوراک دام که منجر به کاهش قیمت آن وتامین امنیت غذایی می شود اقدام عاجل صورت پذیرد.

احمد داوطلب زرقی، مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز ضمن تاکید برایجاد زنجیره تولید شیر توسط دامداری های صنعتی گفت: با توجه به ظرفیت های تعاونی دامداران نیشابور در بخش تولید شیر به منظور خدمات دهی بهتر به گاوداران، تکمیل زنجیره شیر این تعاونی با سرمایه گذاری در حوزه لبنیات می تواند قدم موثری برای اعضای تعاونی و دامداران شهرستان باشد.

وی افزود: برخی مشکلات پیش روی گاوداران صنعتی و سنتی استان در خصوص سامانه بازارگاه نیز امروز در حضور مدیرکل تغذیه وزارت جهاد کشاورزی بیان شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟