Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر قصد خرید آنتی ویروس اورجینال و بهترین آنتی ویروس را دارید، پیشنهاد ما به شما، خرید آنتی ویروس اورجینال از بنیان سافت است.

به گزارش برنا، امروزه، اهمیت داشتن یک آنتی ویروس، از داشتن نرم افزار مرورگر، با اهمیت‌تر است. زیرا بدافزارهایی که از آنها به عنوان یاد می‌کنیم، می‌توانند تمامی اطلاعات ما را دزدیده، سرعت سیستم را کم کنند یا هر اقدامی که امکان آن فراهم باشد را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، استفاده از یک آنتی ویروس بر روی تلفن همراه، لپ تاپ و یا کامپیوتر خانگی شما ضروری است. اما شاید شما به فکر نصب یک آنتی ویروس کرک شده باشید! مسئله این است که خود آنتی ویروس های کرک شده نیز در برخی مواقع، عامل ایجاد بد افزار هستند. به همین دلیل، به شما پیشنهاد می‌کنیم که آنتی ویروس اورجینال خریداری کنید!

اما شاید برای شما، مسئله اعتماد باشد. اینکه از کدام وبسایت، آنتی ویروس مد نظر خود را خریداری کنید! پیشنهاد ما به شما، بنیان سافت است. بنیان سافت یک وبسایت در زمینه خرید نرم افزارهای اورجینال است که محصولات مختلفی مثل آنتی ویروس اورجینال، ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال و ... دارد.

کدام آنتی ویروس، بهترین گزینه برای خرید است؟

حتی با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی شاهد این موضوع هستیم که گوشی‌های موبایل و تبلت شما هم نیز ممکن است تحت تاثیر ویروس‌ها و تهدیدات امنیتی قرار گیرند. از این‌رو در ادامه چند مورد از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار و سایت بنیان سافت را به‌شما معرفی خواهیم کرد.

کسپرسکی (Kaspersky)

شرکت کسپرسکی یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید نرم‌افزار آنتی ویروس فعالیت دارد. محصولات این شرکت روسی در حال‌حاضر در بیش از 140 کشور دنیا عرضه می‌شوند. همچنین محصولاتی از این شرکت هم‌چون آنتی ویروس کسپرسکی توسط بیش از 200 میلیون کاربر در حال استفاده است که این نشان‌دهنده قابلیت اطمینان این آنتی ویروس و در عین‌حال قدرت مقابله بسیار بالای آن در مقابل قدرتمندترین ویروس‌های شناخته‌شده در جهان است. چند مورد از ویژگی‌های آنتی ویروس کسپرسکی به‌صورت زیر است :

این آنتی ویروس هم نسخه کامپیوتری دارد و هم می‌توانید آن‌را بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود نصب کنید. به‌این ترتیب می‌توانید از عملکرد فوق‌العاده آن در مقابل انواع ویروس‌ها بهره‌مند شوید. آنتی ویروس کسپرسکی به ابزاری مجهز است که روزانه بدافزار ها را شناسایی می‌کند و بر اساس دسته‌بندی که انجام می‌دهد از حمله احتمالی آن‌ها به دستگاه شما جلوگیری می‌کند. با وجود آنتی ویروس کسپرسکی این امکان را خواهید داشت که هم‌زمان اینترنت و ایمیل‌های خود را اسکن کنید. بیت دیفندر (Bitdefender)

بیت دیفندر یکی از نرم‌افزار های فوق‌العاده قدرتمند در زمینه مقابله با ویروس‌ها است که توسط شرکتی در کشور رومانی با نام سافت وین از سال 2001 تا به‌حال به کاربران ارائه می‌شود. قبل از این‌که این نرم‌افزار با نام بیت دیفندر شناخته شود طی سال‌های 1996 تا 2001 تحت عنوان AVX مطرح بوده‌است. این آنتی ویروس با سیستم عامل‌های ویندوز، مَک و اندروید سازگاری دارد و به‌راحتی بر روی آن‌ها قابل اجرا است.

همچنین بهتر است بدانید که بیت دیفندر در سال 2017 لقب بهترین آنتی ویروس سال را از آن خود کرده‌است که نشانه اعتماد کاربران به این آنتی ویروس بوده‌است. برخی از ویژگی‌های این آنتی ویروس به‌شرح زیر هستند :

بهترین مزیت این آنتی ویروس عملکرد مناسب و با سرعت بالای آن بر روی دستگاه‌های شما است. نکته قابل توجه در مورد نسخه اندروید این نرم‌افزار این‌است که در پس‌زمینه دستگاه شما اجرا نمی‌شود و سخت‌افزار آن‌را درگیر و کند نمی‌کند. یکی دیگر از امکانات بسیار کاربردی Bitdefender این‌است که اگر دستگاه شما دزدیده شده‌باشد و یا آن‌را گم کرده باشید، به‌کمک این آنتی ویروس قابل ردیابی است. شما این امکان را دارید که از آنتی ویروس بیت دیفندر در خانه و یا شرکت خود نیز استفاده کنید. نود 32 (ESET NOD32)

احتمالا نام نود 32 را که یکی از شناخته شده‌ترین آنتی ویروس‌ها در ایران و جهان است بسیار شنیده‌اید. این نرم‌افزار نیز یکی از بهترین آنتی ویروس‌هایی است که می‌توانید بر روی دستگاه‌های خود نصب کنید و به‌راحتی با حمله احتمالی ویروس‌ها مقابله کنید. آنتی ویروس نود 32 را می‌توان بهترین مجموعه از نرم‌افزار های امنیتی تولید شده توسط شرکت ESET بدانیم. چند مورد از ویژگی‌های آنتی ویروس NOD32 را در زیر مشاهده می‌کنید :

نود 32 کدهای مخرب برنامه‌ها را برای جلوگیری از ورود ویروس‌ها به دستگاه شما همیشه بررسی می‌کند. این آنتی ویروس قابلیت پاکسازی برنامه‌های مخرب فعال در حافظه دستگاه شما را دارد. آنتی ویروس ESET NOD32 قابلیت این‌را دارد که هم در خانه و هم در محل کار شما مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که آنتی ویروس نود 32 به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های شما برای در اختیار داشتن یک آنتی ویروس مطمئن و قدرتمند تبدیل شود.

نورتون (Norton)

آنتی ویروس نورتون یکی 5 ابزار برتر جهان در مقابله با انواع ویروس‌ها است که در سال 2000 توسط شرکت آمریکایی سیمانتک (Symantec) به بازار عرضه شد. می‌توان از کیفیت و کارایی بسیار مناسب این آنتی ویروس متوجه شد که چرا آن‌را در رده رقبیایی هم‌چون نود 32 و کسپرسکی قرار می‌دهند. با وجود چنین نرم‌افزار قدرتمندی دیگر نگرانی از بابت آلوده شدن سیستم عامل خود به ویروس‌ها نخواهید داشت. این آنتی ویروس ویژگی‌های کاربردی فراوانی دارد که در ادامه به‌برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم :

نورتون با سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS سازگاری دارد. آنتی ویروس نورتون عملیات اسکن را به‌صورت خودکار انجام و تمامی درایوها را مورد بررسی قرار می‌دهد. آخرین نسخه نرم‌افزار نورتون تمامی ایرادهای مربوط به کند شدن سیستم عامل را برطرف کرده و دیگر نیازی نیست نگران کند شدن سیستم خود در حین اسکن ویروس‌ها باشید. مکافی (McAfee)

آنتی ویروس مکافی از سال 1987 به کاربران ارائه می‌شود و بیش از 30 سال است که مورد اعتماد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این آنتی ویروس آمریکایی نرخ نشخیص بسیار بالایی در شناسایی ویروس‌های موجود بر روی کامپیوتر و موبایل را دارد. این آنتی ویروس به‌نحوی طراحی شده‌است که به‌هیچ وجه سرعت و عملکرد دستگاه شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و آن‌را کند نمی‌کند. آنتی ویروس McAfee ویژگی‌های بسیاری دارد که در اینجا به‌چند مورد آن اشاره کرده‌ایم :

این آنتی ویروس با دستگاه‌هایی مجهز به سیستم عامل ویندوز، مَک، اندروید و iOS سازگاری دارد و امنیت آن‌ها را در برابر انواع ویروس‌ها تضمین می‌کند. طبق آمار منتشر شده آنتی ویروس مکافی در مقابله با تروجان‌ها و نرم‌افزار های جاسوسی تا 92 درصد موفقیت کسب کرده است که این آمار نشان‌دهنده قدرت و سرعت قابل توجه آن در تشخیص و از بین بردن تهدیدات سیستمی است.

سخن پایانی

همانطور که توضیح دادیم، بهره‌مندی از یک آنتی ویروس قدرتمند و مطمئن می‌تواند خیال شما را از بابت مقابله دستگاه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید با ویروس‌های و تهدیدات احتمالی، راحت کند. ما در این مطلب چند مورد از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار و همچنین سایت بنیان سافت را به‌شما معرفی کردیم. امیدواریم اطلاعات گفته شده در مورد آنتی ویروس‌های معرفی شده در این مطلب برای شما کاربردی بوده‌ باشد و با خیالی آسوده‌تر بتوانید آنتی ویروس مورد نیاز خود را مطابق با کاربری مد نظرتان انتخاب و تهیه کنید.

اگر قصد خرید آنتی ویروس های معرفی شده را دارید، پیشنهاد ما به شما، خرید آنتی ویروس اورجینال (bonyansoft.com) از بنیان سافت است. همچنین شما می‌توانید انواع ویندوز اورجینال، انواع آفیس و دیگر نرم افزارهای اورجینال را از بنیان سافت خرید کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آنتی ویروس اورجینال بهترین آنتی ویروس آنتی ویروس کسپرسکی بهترین آنتی ویروس آنتی ویروس آنتی ویروس یک آنتی ویروس آنتی ویروس ها چند مورد سیستم عامل بیت دیفندر دستگاه شما نرم افزار ویژگی ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir