Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:49:05 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۵۹۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین

سرمربی پرسپولیس همانطور که در نشست خبری خود اعلام کرده بود، تیمش را با تغییراتی برابر ویستاتوربین به میدان خواهد فرستاد. 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در اولین گام از جام حذفی تیمش را باید برابر ویستاتوربین به میدان بفرستد. سرمربی سرخ‌ها در نشست خبری روز گذشته و پیش از این بازی اعلام کرده بود که در این جدال و برابر حریف دسته اولی و ناشناخته خود، دست به تغییراتی در ترکیب خواهد زد و بیشتر از نفراتی سود می برد که کمتر فرصت بازی به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درون دروازه این تیم اما حامد لک به میدان خواهد رفت. با توجه به اینکه بوژیدار رادوشوویچ راهی کشورش شده، یحیی درون دروازه تیمش ریسک نخواهد کرد و از حامد لک برابر حریف سود خواهد برد. 

 

خط دفاعی سرخپوشان اما با تغییراتی مواجه شده است؛ خروج سیدجلال حسینی و سعید آقایی از ترکیب اصلی و فرصت بازی به علی شجاعی و علیرضا ابراهیمی از مهمترین تغییرات این پست خواهد بود. به این ترتیب در بازی امروز باید شاهد زوج فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی در قلب دفاعی بود و در سمت چپ علی شجاعی و در سمت راست هم مهدی شیری فرصت بازی به دست آورده اند. 

 

 

در خط میانی نیز تغییرات به اوج خود رسیده اما باز هم نفراتی به ترکیب اصلی رسیده‌اند که نمی‌توان به سادگی از نام آنها گذشت. رضا اسدی و محمد شریفی به عنوان هافبک دفاعی‌های سرخپوشان و احسان پهلوان و سیامک نعمتی به عنوان دو وینگر این تیم در این بازی به کار گرفته شده اند تا مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک و امید عالیشاه در این بازی استراحت کنند. 

 

 

در خط حمله اما زوج مهدی عبدی و عیسی آل کثیر برابر حریف به میدان خواهند رفت. دو بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس اکنون بار دیگر فرصت در کنار هم بودن را به دست آورده‌اند تا امیدوار باشند روند موفق گلزنی خود را اینبار در اولین گام از جام حذفی و برابر ویستاتوربین دنبال کنند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک
فرشاد فرجی
علیرضا ابراهیمی
علی شجاعی
مهدی شیری
محمد شریفی
رضا اسدی
سیامک نعمتی
احسان پهلوان
مهدی عبدی
عیسی آل کثیر

دیدار دو تیم پرسپولیس و ویستاتوربین از مرحله یک شانزدهم جام حذفی در استادیوم آزادی و از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس