Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@13:05:23 GMT

ایمن‌ترین و ارزان‌ترین خودرو‌های لاکچری

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۶۰۵

ایمن‌ترین و ارزان‌ترین خودرو‌های لاکچری

وب‌سایت‌ای‌سی‌کارز به خودرو‌های نو و دست‌دوم بر اساس ایمنی، قابلیت اطمینان، حفظ بیشترین ارزش هنگام فروش بعد از ۳ سال امتیاز کیفیت می‌دهد. ای‌سی‌کارز (iSeeCars) فهرستی از قابل اطمینان‌ترین و ارزان‌ترین خودرو‌های لاکچری منتشر کرده است که به قرار زیر است.
لکسوس
لکسوس، برند لاکچری [پرتجمل]تویوتا سالیان سال است که در فهرست ارزیابان و در نظرسنجی‌های مردم، یکی از قابل اعتمادترین برند‌های صنعت خودرو مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل ای‌اس لکسوس، هم جادار و هم فضای داخل پرتجملی دارد و به انواعی از امکانات و آپشن‌های ایمنی از جمله هشدار برخورد از روبه‌رو، کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از بین دو خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نور بالای اتوماتیک و... مجهز است. این خودرو به مشتری حق انتخاب بین دو نوع قوای محرکه می‌دهد: یکی ۴سیلندر [AWD یعنی نیرو به هر چهار چرخ مستقل اعمال می‌شود]و دیگر ۶سیلندر که نیرو به محور جلو منتقل می‌شود.
آکورا
آکورا ای‌اِل‌ایکس مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی پرتجمل در کلاس خودرو‌های کوچک به حساب می‌آید، هم سواری راحت دارد هم مصرف سوخت آن خیلی بهینه است [در بزرگراه با هر گالن ۳۴ مایل می‌پیماید]. انواعی از امکانات مثل کمک به حفظ بین خطوط، هشدار خروج از بین خطوط، هشدار برخورد از روبه‌رو، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل سازگارشونده و...
آئودی
آئودی A ۴، خودروی جمع‌وجور از گروه خودروسازی فولکس‌واگن که رانندگی راحت و مصرف سوخت بهینه‌ای هم دارد [۳۵ mpg]در دو نوع «نیرو به محور جلو» و AWD که اثربخشی آن کمتر است.
آکورا
آکورای تی‌اِل‌ایکس سدان اندازه متوسط لاکچری از هوندا به خاطر دینامیک رانندگی شهرت دارد و در کلاس خود پایین‌ترین قیمت ممکن را دارد. در دو نوع «نیرو به محور جلو» و «نیرو به هر چهار چرخ» فقط با ۲هزار دلار اختلاف قیمت دارد. بالاترین نشان ایمنی Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه دریافت کرده است.
ولوو
ولوو اس‌۶۰ خودروی جمع‌وجور با کابینی پرتجمل است، مون روف، سامانه ممتاز صوتی و انواعی از امکانات ایمنی دارد.
آئودی
آئودی A ۴ هم در بخش خودرو‌های کوچک دسته‌بندی می‌شود. این خودرو برای سال ۲۰۲۲ از نو طراحی شده است. علاوه بر روزآمدی در ظاهر بیرونی و داخلی، با کمک توربوشارژر توان ۲۰۱ اسب بخار ایجاد می‌کند. مانند خودرو‌های نامبرده در بالا از حداقل امکانات ایمنی مثل هشدار برخورد، هشدار خروج از بین خطوط و از این قبیل موارد برخوردار است.

همچنین ارزان‌ترین شاسی‌بلند‌های لاکچری در بازار آمریکا زیر ۴۰ هزار دلار عبارتند از: آکورا آردی‌ایکس، بیوک آنکور، آئودی کیو۳، ب‌ام‌و ایکس۱.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو اخبار خودرو بازار خودرو لکسوس لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید