Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با اجرای طرح یلدا و افزایش گشت های بازرسی، برخورد با اصناف متخلف در مناسبتها تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هوشنگ محمدی در خصوص تشدید فعالیت های گشت و بازرسی در مناسبتها گفت: در راستای  حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، با نزدیک شدن به مراسم شب یلدا و ضرورت نظارت بیشتر بر بازار، فعالیت گشت های سیار بازرسی تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  با اجرای طرح ویژه شب یلدا از واحدهای صنفی عمده توزیع میوه وتره بار در قزوین بازدید و به متخلفان تذکر لازم داده شد.

محمدی تصریح کرد: دراین بازدید تخلف هایی از جمله گرانفروشی، ارایه نشدن فاکتور، درج نشدن قیمت مشاهده شد و برای 5  واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآورشد: همچنین از چند واحد خدمات پیشخوان دولت با گشت مشترک بازدید شد که تخلف گرانفروشی و نصب نشدن نرخ نامه در اکثر این واحدها محرز بود.

وی بیان کرد: در این بازدید برای سه واحد متخلف نیز پرونده تشکیل شد.

محمدی تصریح کرد: برای رسیدگی سریعتر به تخلف واحدها در مناسبتها شعب تخصصی پیش بینی شده و در کنار آن تشدید مجازات ها برای متخلفان نیز در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: در گشت هایی که شب گذشته در اجرای طرح یلدا از فروشگاههای مختلف عرضه کننده کالا از جمله میوه فروشی ها،آجیل و شیرینی فروشی ها بازدید شد و تعداد 4 پرونده تخلف صنفی هم تشکیل شد .

محمدی ضمن هشدار به متخلفان گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا برای حفظ حقوق مردم، رسیدگی به پرونده تخلف اصناف خارج از نوبت صورت می گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حقوق شب یلدا تعزیرات استان قزوین محمدی تعزیرات حکومتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود. او در حالی که خودش متوجه این موضوع نبود و به ادامه اجرا پرداخت! این لحظات بامزه که این مجری آماتور رقم زد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج