Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۹۸ درصد از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در جنوب استان آذربایجان غربی به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، استانداردسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی در این باره افزود: به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و هزینه‌ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به‌موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی و در مدار بودن آنها با پیگیری‌های انجام‌شده ۵۴ جایگاه تک‌منظوره و دومنظوره در این منطقه موفق به اخذ تأییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای بازرسان اداره استاندارد و منطقه از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، اظهار کرد: بیشترین موارد نگرانی ما در بحث امنیت، مربوط به رعایت دستورعمل‌های ایمنی از سوی شهروندان، شامل پیاده شدن راننده و مسافران خودرو هنگام سوخت‌گیری، خاموش کردن خودرو، همچنین باز بودن صندوق عقب هنگام سوخت‌گیری است که باید توسط مراجعه‌کنندگان به‌طور جدی رعایت شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به مصرف روزانه ۵۳۵ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، مقدار ۱۲۸ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در ۵۵ جایگاه سوخت‌گیری شده است که موجب صرفه‌جویی بیش از ۱۲۸میلیون لیتر بنزین در جنوب آذربایجان غربی شده است.

فیض‌حسینی از احداث ۶ جایگاه سی‌ان‌جی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد، نقده و بوکان خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از ۶ جایگاه عرضه گاز طبیعی در جنوب استان، تعداد جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در این منطقه به ۶۱ جایگاه می‌رسد که به این ترتیب مدت زمان سوخت‌گیری نیز به کمتر از پنج دقیقه خواهد رسید.

منبع: شانا

کلیدواژه: پخش منطقه میاندوآب سی ان جی منطقه میاندوآب سوخت گیری سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن