Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری کشور از امضای تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان وزارتخانه‌های راه وشهرسازی، صمت و نفت به منظور نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کشور خبر داد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «داریوش امانی» معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور درگفتگو با بازارنیوز پیرامون اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کشور و استفاده از کامیون‌های دسته دوم اروپایی اظهار کرد: درحال حاضر وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل برو شهری کشور از چند ظرفیت متفاوت استفاده کند؛ در مرحله نخست ما نگاه سازمان راهداری کشور، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اعتقادات نمایندگان مجلس این است که ما بتوانیم برای تحقق این هدف از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راه و شهرسازی در ادامه تشریح کرد: درحال حاضر به دنبال امضای تفاهم نامه سه جانبه میان سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صمت و نفت هستیم که در صورت امضای این تفاهم نامه توسط سه وزیر، به دنبال آن هستیم که از محل صرفه جویی سوخت، ۱۶۷ هزار نوگان فرسوده کشور را در بخش بار و مسافر در مدت ۵ سال نوسازی کنیم که در جایگاه خود می‌توان گفت که این موضوع یک اقدامی ملی خواهد بود.


وی افزود: علاوه بر رویکرد مذکور، درحال حاضر مبنای نوسازی ناوگان فسوده حمل و نقل کشور با احتساب ۲۰ درصدی و بر اساس قانون ماده ۳۰ قانون احکام دائمی بند ۳ کشور تعیین شده است که بخشی از این سیستم حمل و نقل کشور از طریق واردات کامیون‌های استفاده شده زیر سه سال کارکرد انجام شود؛ تاکنون این روش نیز تا حد قابل قبوبلی از سوی فعالان بخش خصوصی مورد استقبال قرار گرفته است و هم اینک ۷ هزار دستگاه کامیون استوک با شرایط مذکور ثبت سفارش شده که از میان این تعداد کامیون تا کنون ۳ هزار دستگاه از گمرک ترخصیص شده است و از میان این ۳ هزار کامیون استوک، نیمی از آن یعنی رقمی بالغ بر ۱۵۰۰ دستگاه کامیون شماره‌گذاری شده است.


امانی در پایان و پیرامون اقدامات سازمان راهداری کشور به انتقال داده و هماهنگ سازی اطلاعات خود با سامانه جامع تجارت گفت: درحال حاضر سازمان راهداری کل کشور به عنوان یکی از سازمان‌های اصلی حاضر در سامانه جامع تجارت، تاکنون موفق به هماهنگی و ارسال کامل اطلاعات خود به این سامانه شده بوده و پیرو همین مسئله سازمان راهداری کل کشور نیز آمادگی خود مبنی بر تبادل اطلاعات با تمامی دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرده است.

پایان پیام//

برچسب ها: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، وزارت راه وشهرسازی ، رستم قاسمی ، سامانه جامع تجارت ، ناوگان حمل و نقل ، وزارت صمت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q3g

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه وشهرسازی رستم قاسمی سامانه جامع تجارت ناوگان حمل و نقل وزارت صمت سازمان راهداری کشور سامانه جامع تجارت ناوگان حمل و نقل نوسازی ناوگان راه و شهرسازی درحال حاضر نقل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام فعالان حوزه طلا به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی

سازمان مالیاتی با اشاره به عدم الزام فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت بر کفایت ثبت صورتحساب الکترونیکی در هر یک از دو سامانه مودیان یا جامع تجارت توسط مودیان حوزه طلا و جواهر تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ در راستای تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، مودیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند از جمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکتهای معتمد) یا سایر سامانه های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌‌های خود را ارسال نمایند.

بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تاییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (3) ماده (5) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (6) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • خبر مهم برای طلافروشان؛ جزییات ثبت صورتحساب در ۲ سامانه
  • مقاومت بازار طلا برای شفافیت