Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که با برطرف شدن مشکلات فعلی این باشگاه، زردپوشان استان بوشهر در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دنبال صعود به لیگ برتر هستند. - اخبار ورزشی -

ایمان رزاقی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط پارس جنوبی جم در 10 هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: با توجه به مشکلات و بدهی‌های پارس جنوبی از سال‌های گذشته،‌ به دنبال آموزش چند بازیکن جوان و هماهنگی آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه نتوانستیم نفرات سال گذشته خود را حفظ کنیم و بازیکنان جدیدی به پارس اضافه شده‌اند. چند بازیکن لیگ دویی هم داشتیم که حرفه‌ای‌تر شده‌اند. در سال دوم که بدهی‌ها پرداخت می‌شود و می‌توانیم بازیکن بگیریم، برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم.

شرایط پارس جنوبی ایده‌آل شده است
وی در مورد اینکه پارس جنوبی ظرف 10 هفته تنها 10 امتیاز به دست آورده است، بیان کرد: پنجره نقل‌وانتقالاتی ما در پنج بازی اول بسته بود و در این هفته‌ها تنها یک امتیاز گرفتیم. در پنج دیدار بعدی 9 امتیاز کسب کردیم که چند بازیکن ما هم مصدوم بودند. شرایط پارس جنوبی الان ایده‌آل شده است و فکر می‌کنم با کسب امتیازات بهتر تا پایان نیم‌فصل اول، در میان 10 تیم برتر جدول قرار بگیریم.

قربانی: پول داشتیم، مشکلات خودمان را حل می‌کردیم

درگیری‌ها از طرف نیمکت رایکا آغاز شد؛ آنها آب معدنی پرتاب کردند
سرمربی پارس جنوبی جم در مورد دیدار پُرحاشیه تیمش مقابل رایکای بابل که سبب توقف 20 دقیقه‌ای بازی شد، تصریح کرد: حدود هشت لیدر زیر جایگاه VIP نشسته بودند که ابتدا از طرف نیمکت رایکا به سمت آنها آب معدنی پرتاب کردند. زمانی که حریف یک بر صفر جلو بود، بازی را می‌خواباند و به دنبال پرتاب بطری هم درگیری‌ها آغاز شد. ندیده بودم که نفرات روی نیمکت یک تیم، اینگونه فحش‌های رکیک بدهند و باشگاه رایکا هم فیلمی منتشر کرد که فحش خودشان را بریده بودند. درگیری‌ها از طرف نیمکت رایکا آغاز شد.

داوری بازی با رایکا، چهار دقیقه از مسابقه را لحاظ نکرد
رزاقی‌راد با انتقاد از مهدی اجاقی داور مسابقه به تسنیم گفت: تا دقیقه 45 با نتیجه یک بر صفر جلو بودیم و دو دروازه خالی را از دست دادیم. گل رایکا هم با پاس اشتباه بازیکن ما به ثمر رسید؛ وگرنه حریف تا صبح نمی‌توانست به ما گل بزند. بازی در دقیقه 86 با تصمیم داور متوقف و از دقیقه 90 آغاز شد و او حتی چهار دقیقه از بازی را لحاظ نکرد. این اتفاقی عجیب بود که با سازمان لیگ هم در این باره نامه‌نگاری کردیم، اما این پیگیری‌ها فایده‌ای ندارد.

در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت
وی درباره شرایط سخت‌افزاری باشگاه پارس جنوبی جم عنوان کرد: مشکلات سال‌های گذشته گریبانگیر ما شده و مدیران شرکت و باشگاه پارس جنوبی،‌ برای پرداخت بدهی‌های باشگاه تلاش می‌کنند. ما 20 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و مشکل لباس تیم حل شد. پرداخت بدهی‌ها و نیز اصلاح زیرساخت‌های باشگاه هم چند ماه طول می‌کشد. مطمئناً در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

تساوی در جدال جنجالی پارس جنوبی و رایکا

قرارداد جلالی این هفته امضا می‌شود
سرمربی پارس جنوبی جم راجع به فعالیت مجید جلالی در این باشگاه خاطرنشان کرد: او کنار ماست و اگر پیشنهادی از لیگ برتر داشته باشد، ممکن است با ما قطع همکاری کند. جلالی به‌عنوان مدیر فنی پارس جنوبی فعالیت می‌کند که هنوز قراردادش امضا نشده است و فکر می‌کنم این اتفاق در همین هفته رخ می‌دهد.

مگر داور چقدر اشتباه می‌کند؟!
رزاقی‌زاد در مورد قضاوت داوران در 10 هفته گذشته لیگ یک اظهار داشت: داوری یکی از دوران ضعیف خود را طی می‌کند؛ به ویژه در لیگ یک. تاکنون دو پنالتی برای ما نگرفته‌اند و سایر تیم‌ها نیز با اشتباهات داوری روبه‌رو هستند. داوری ما به جای پیشرفت، ساکن مانده و روند رو به رشدی در آن نمی‌بینیم. می‌گویند اشتباهات سهوی است، اما مگر یک داور چقدر می‌تواند اشتباه کند؟ شاید محرومیتی برای داوران در نظر گرفته نمی‌شود که این اشتباهات را عادی تلقی می‌کنند. چند داور داریم که عملکرد بسیار خوبی دارند، اما داوری ما تا اینجای کار خوب نبود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال رایکا بابل پارس جنوبی جم لیگ دسته اول تیم فوتبال رایکا بابل پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم بدهی ها آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به‌عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به‌زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود.
این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفت‌وگو می‌کرد گفت: "می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به‌عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به‌عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899636

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها