Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:58:23 GMT

نکات مهم اجاره سوئیت و اقامتگاه در شهر بندر عباس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۹۳۵

نکات مهم اجاره سوئیت و اقامتگاه در شهر بندر عباس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از بندرهای جنوب ایران، بندر عباس است که در گذشته با نام بندر گمبرون شناخته می‌شود. در حال حاضر بندر عباس به عنوان بزرگترین بندر ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، همین امر سبب شده تا بندر عباس به یکی از مقاصد گردشگری تجاری بدل شود. این در حالی است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این منطقه زیبا نیز باعث جذب مسافرانی از نقاط مختلف دنیا به بندر عباس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره ویلا و سوئیت به صورت آنلاین برای شما آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد، علاوه بر این باعث صرفه‌جویی در وقت و پول شما نیز می‌شود.

اصلی‌ترین دلایل سفر به بندرعباس

در زمان اجاره سوئیت در بندرعباس به شما توصیه می‌کنیم نزدیکی به مراکز خرید را فراموش نکنید. رونق بازار و مراکز تجاری در این شهر از مهم‌ترین دلایل حضور سالانه مسافران در بندر عباس به شمار می‌رود. دسترسی بندرعباس به آب‌های نیلگون خلیج فارس، اسکله‌های تجاری و البته وجود بنادر متعدد باعث شده تا بازار این شهر زیبا از رونق اقتصادی برخوردار باشد.

از جمله مهم‌ترین مراکز تجاری این شهر می‌توان به مرکز تجاری ستاره شهر، مجتمع تجاری ستاره جنوب، مرکز خرید زیتون و البته مرکز خرید نیلی اشاره کرد. اما اگر می‌خواهید همراه با خرید از فضاهای تاریخی بندر عباس دیدن کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم تا از حجره‌های بازار سنتی بندرعباس و البته بازار اوزی‌ها و لاری‌ها دیدن کنید. در این بازارها علاوه بر یافتن محصولات و صنایع دستی بندر عباس و سوغاتی‌های منحصر به فرد این شهر می‌توانید بافت سنتی بازار قدیمی شهرهای جنوبی ایران را نیز ببینید.

بهترین زمان سفر به بندر عباس

در زمان رزور سوئیت در بندر عباس به شما توصیه می‌کنیم حتما توجه کنید که اقامتگاه شما از تهویه مناسبی برخوردار باشد. بندر عباس به عنوان یک منطقه خشک و نیمه خشک بیابانی دارای آب و هوایی فوق‌حاره‌ای است. در روزهای گرم سال در بندر عباس دمای مثبت ۵۰ درجه را نیز تجربه خواهید کرد. در این شهر فصل سرما کمتر از سه ماه توان ایستادگی دارد و حتی سردترین روزها نیز توان کاهش دمای هوای بندر عباس به کمتر از مثبت ۱۰ درجه را ندارد.

بهترین زمان برای سفر به بندرعباس

می‌توان گفت که سفر به بندر عباس در هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارد. اگر طاقت گرمای هوا را دارید و می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کنید، سفر در فصل گرما می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. بعلاوه در فصل گرما جمعیت شهر بندرعباس نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد، بنابراین می‌توانید به دور از همهمه و شلوغی از گردش خود در شهر بندرعباس لذت ببرید. البته باید بدانید که در بندر عباس اوایل تیر تا پایان مرداد به فصل خرماپزان معروف است. دلیل این امر به اوج رسیدن گرمای هوا در این زمان در شهر بندر عباس است.

باید بگوییم که بهترین زمان برای سفر به بندر عباس، اوسط پاییز تا اواخر اسفند ماه به حساب می‌آید. البته بندرعباس در اوایل بهار و ایام نوروز نیز میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران است، اما در این زمان نیز گرمی هوا می‌تواند برای تعدادی از مسافران خوشایند نباشد. اگر در روزهای تعطیل فصل پاییز و زمستان یا نوروز قصد سفر به بندر عباس را دارید، به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از سفر به این شهر اقامتگاه خود را رزرو کنید.

در فصل زمستان شما در این شهر زیبا با آب و هوایی بهاری با دمایی بین ۱۲ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر مواجه می‌شوید. پس اگر به مسافرت در فصل سرما علاقمند هستید، سفر به بندرعباس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

جاذبه‌های گردشگری بندر عباس

معبد هندوها، برکه‌های باران و نخل‌های اطراف آن در شهر بندرعباس، مسجد گله‌داری، موزه آب و موزه مردم شناسی، عمارت کلاه فرنگی، مسجد دلگشا، اسکله قدیم بندر عباس، محله باستانی سورو، امامزاده شاه محمد تقی، پارک ساحلی غدیر، باغ پرندگان، پارک ساحلی دولت، پارک ساحلی ولایت و پارک جنگلی خلیج فارس؛ از جمله جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد بندر عباس هستند که می‌توانند شما را مجذوب خود کنند.

سخن آخر

اگر قصد سفر به بندر عباس را دارید به شما توصیه می‌کنیم که قبل از سفر خود به صورت آنلاین اقامتگاه خود را رزرو کنید تا از مدت زمان سفر خود لذت ببرید. شما می‌توانید برای اجاره روزانه خانه و سوئیت در بندر عباس و برنامه‌ریزی سفر خود به وب سایت اتاقک مراجعه کنید تا اقامتگاه مورد نظر خود را با کمترین زمان و هزینه ممکن بیابید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5379866

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرعباس گردشگری کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین طراحی داخلی گروه صنعتی ایران خودرو تولید خودرو دکوراسیون منزل قیمت خودرو بانک تجارت واحد صنعتی آزمایشگاه تولید ملی بورس معرفی کتاب فرصت شغلی شما توصیه می کنیم سفر به بندر عباس بندر عباس بندر عباس شهر بندر سفر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901084

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی