Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد دو پژو در محور مهرستان- سیب و سوران پنج نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی خمر اظهار داشت: ‌بر اثر برخورد دو پژو در محور مهرستان- سیب سوران متاسفانه پنج نفر جان خود را از  دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: سواری پژو پارس که از سمت جنوب به شمال در حال حرکت بود به علت تجاوز به چپ با سواری پژو 405 برخورد کردند.

"گرد و‌خاک" سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیردگردوغبار منطقه سیستان را تهدید می‌کند/ به ‌کانون‌ این معضل در افغانستان و پاکستان دسترسی نداریمسیستان و بلوچستان با وجود همه تلا‌ش‌ها در انتهای جدول شاخص‌های توسعه قرار دارد

وی ادامه داد: متاسفانه سه نفر از راننده و سرنشینان پژو پارس  و دو نفر از راننده و سرنشین  پژو 405 به علت شدت صدمه وارده در دم فوت می‌کنند.

خمر از رانندگان  خواست: قوانین رانندگی را با دقت رعایت کنند چراکه سرانجام تکرار تخلفات و ادامه روند‌های بی‌احتیاطی در رانندگی حوادث تلخ را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/392/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر