Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر صبح امروز در آیین افتتاحیه موسسه قرآن و عترت باغ رضوان در مشگین‌شهر اظهار کرد: افتتاح این موسسه در جهت تبیین آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی، حفظ و انس با قرآن به معنی واقعی کلمه و خصوصا در جهت تبیین سبک زندگی قرآنی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به جایگاه با عظمت قرآن و سبک زندگی اسلامی، افزود: نه تنها در این شهر بلکه در شهرهای دیگر شاهد برخی ناهنجاری‌هایی همچون طلاق هستیم که دلیل همه این ناهنجاری‌ها فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و قرآنی  است، در حالی که اگر به قرآن توجه کنیم، یک سبک زندگی سعادتمندانه را به ما عرضه می‌کند و زندگی ما را خیلی پر خیر و برکت خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: قرآن راه روشنی است که گمراهی ندارد هر چه هست هدایت، روشنگری، سعادت و عاقبت بخیری است و بهترین زیبایی است.

گفتنی است؛ این موسسه در دوره‌های مختلف حفظ موضوعی، روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ کل از سن نونهالی و دیگر سنین و همچنین در زمینه تفسیر قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و نیز احکام و معارف اسلامی فعالیت خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فاطمه آبی، مدیر این موسسه به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های قرآنی وی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مشگین شهر مشگین شهر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قرآن همه چیز ماست
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا