Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس فدراسیون جهانی والیبال گفت: من همیشه موافق لژیونر شدن بازیکنان والیبال بودم. چون این بازیکنان در طول سال مقابل بهترین بازیکنان والیبال دنیا قرار می‌گیرند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان مدرس فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: فدراسیون جهانی والیبال قصد داشت تعدادی مدرس را به مدرسان رسمی خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیدم که سال گذشته فدراسیون والیبال اقدام به معرفی یک نفر به فدراسیون جهانی کرده بود که البته وی به تایید فدراسیون جهان نرسید.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: در صحبتی که با دبیر کل والیبال آسیا داشتم وی از انتخابم به عنوان مدرس فدراسیون جهانی والیبال حمایت کرد. در ادامه فدراسیون والیبال ایران من را به فدراسیون جهانی معرفی کرد و در نهایت با توجه به سابقه‌ام به عنوان بازیکن و مربی و همینطور فعالیت‌هایم در کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا به تایید فدراسیون جهانی رسیدم و توانستم مدرس این فدراسیون شوم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص اینکه چرا ملی‌پوشان والیبال ایران برای لژیونر شدن مسیر اشتباهی را طی می‌کنند، گفت: شرایط بازیکنان شناخته‌شده و ملی‌پوش با بازیکنان جوان متفاوت است. بازیکنان جوان می‌توانند به تیم‌های اروپایی که چندان شناخته شده نیستند بپیوندند تا با کسب تجربه در این تیم‌ها راهی تیم‌های بزرگتری شوند.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان شناخته شده که سابقه بازی در میادین بزرگی همچون مسابقات آسیایی و جهانی و همینطور المپیک را دارند باید همه شرایط را در نظر بگیرند و با تفکری حرفه‌ای تیم‌شان را انتخاب کنند. این بازیکنان در سطح بالایی بازی کرده‌اند؛ اما چون تجربه بازی در لیگ‌های حرفه‌ای ندارند دچار مشکل می‌شوند.

افشاردوست با اشاره به اینکه لیگ‌های اروپایی شرایط کاملا متفاوتی با لیگ‌ ایران دارند، اظهار داشت: در لیگ‌های اروپایی همه موارد اعم از استراحت، میزان تمرینات، تغذیه و ... کاملا حرفه‌ای است؛ در حالی که این موارد در تیم‌های ایرانی لحاظ نمی‌شود. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در مورد فسخ قرارداد میثم صالحی با تیم لهستانی گفت: میثم اولین سال حضورش در اروپا بود و خودش عنوان کرد که انتخاب لیگ لهستان اشتباه بوده است. به نظر من او توانایی بازی در تیم‌های بهتر از اولشتن لهستان را هم دارد. امیرحسین اسفندیار هم شاید اگر صبورتر بود می‌توانست در اروپا موفق باشد.

مدرس فدراسیون جهانی والیبال افزود: من همیشه موافق لژیونر شدن بازیکنان والیبال بودم. چون این بازیکنان در طول سال مدام با بهترین بازیکنان والیبال دنیا بازی می‌کنند و این مسئله به بالا رفتن تجربه و کیفیت بازی آنها کمک زیادی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر بازیکنان ایران در بین برترین بازیکنان دنیا جایی ندارند و این مسئله یک واقعیت تلخ است.

 

بیشتر بخوانید: کارخانه: حالا که کادر فنی تیم ملی والیبال، ایرانی شده صدای عده‌ای درآمده/ بی‌حرمتی نکنیم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: محمود افشاردوست فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال مدرس فدراسیون جهانی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود افشاردوست فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال مدرس فدراسیون جهانی والیبال مدرس فدراسیون جهانی والیبال بازیکنان والیبال فدراسیون والیبال لژیونر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا