Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

کنفرانس راه ابرایشم نو و خاورمیانه همزمان با پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته دوشنبه 29 اذر ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش تین نیوز، در این این کنفرانس قرار است در دو پنل صبح و عصر  کارشناسان بخش خصوصی و و دولتی حوزه حمل ونقل به سخنرانی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنل اول: 10 الی 12 صبح

آقای کاظمی-سفیر ایران در روسیه

اقای مجید حریری-رئیس اتاق مشترک ایران و چین

آقای جواد سمساری لر-رئیس انجمن سراسری شرکت های حمل و نقل

آقای امین ترفع-مدیرکل دفتر تجاری سازی وزارت راه و شهرسازی

پنل دوم: 14 الی 16 بعداز ظهر

آقای آرش عیسی نژاد-عضو هئیت مدیره دانشگاه تهران

آقای علی محمودی سرای-رئیس هئیت مدیره فدراسیون حمل ونقل و لجستیک ایران

آقای محمد باقر فروغ-عضو هئیت مدیره دانشگاه لایدن لندن و پژوهشگر موسسه گیگا در آلمان

خانم مهدا مرتضوی-رئیس شرکت آینده نگری عمران ایران

شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت