Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاریخ ثبت‌نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی اظهار کرد: تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون دستیار تخصصی پزشکی در ۲ روز آینده اعلام خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این آزمون اظهار کرد: سی و نهمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است برخی از داوطلبان خواستار تعویق آزمون و تغییر منابع آن شده بودند، اما بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت این آزمون فقط در صورت بروز حوادثی مانند زلزله یا مشکلات ناشی از پاندمی کرونا ممکن است در موعد مقرر برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس آخرین اطلاعات دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. زمان قطعی آزمون دستیاری متعاقبا توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد. 

داوطلبان می‌توانند برای مشاهده منابع آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی به بخش منابع آزمون سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1122610 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی آزمون دستیاری آموزش پزشکی خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه این استان به همت این نهاد خبر داد.

سیامک کریمی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار خواهد شد.

کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون در استان فارس را ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود